fbpx

Babypod: zvočnik, ki glasbo predvaja še nerojenemu otroku

Pediatri pogosto priporočajo, naj se otroci razvijajo ob čim bolj prijetnih dražljajih, in glasba pri tem ni izjema. In le zakaj bi čakali na prve korake malčka, ko mu lahko ljubezen do univerzalnega jezika, ki je glasba, podelimo še pred rojstvom? Z uporabo Babypoda, posebnega zvočnika, bomo stimulirali vokalizacijo in razvoj živčevja ploda, nekega dne dojenčka.

Podstawowe informacje
Marka
Babypod
Model
Cena
149,95 €
Sklep

Babypod je bil spočet po raziskavi, ki so jo opravili na Institut Marquès, kjer so proučevali pozitivne učinike poslušanja glasbe v zgodnji fazi življenja, še posebej, kakšne pozitivne učinke ima glasba na spominske sposobnosti I razvoj možganov kasneje v življenju.

Glede na rezultate raziskave je ekipa strokovnjakov zasnovala intravaginalno napravo, ki je ob uporabi nosečnice dejansko spodbudila nerojenega otroka – po opravljenem ultrazvoku pa je bilo videno, da Babypod povzroči celo, da se nerojeni otrok odzove s premikanjem ustnic in jezika.

CZYTAJ WIĘCEJ: Słoweńska kołyska wisząca, która sama usypia dziecko!

Babypod - zvočnik za zarodek.
Babypod – zvočnik za zarodek.

Spodbujanje ploda prek Babypoda je preprosto in neboleče. Bodoče mamice si Babypod vstavijo kot tampon, nato pa ga upravljajo prek pametnega telefona. Če želijo poslušati enake zvoke, kot jih posluša njihov plod, lahko to storijo prek pametnega telefona in slušalk. Babypod se prav tako preprosto odstrani, čisti pa se z blagim milom in vodo.

Morda se sprašujete, kako Babypod deluje in ali lahko plod sploh sliši. Znanost je dokazala, da lahko zaznava zvok, ampak glasba, ki jo predvajamo prek trebuha (na primer slušalke na trebuhu), ploda nikoli zares ne dosežejo. To je zato, ker trebušna stena deluje kot zvočni zid, ki zvok omeji. Babypod pa kot intravaginalni zvočnik zmanjšuje število slojev, ki ločijo otroka in glasbo. Tako plod zazna glasbo z enako močjo, kot če bi jo posredovali neposredno.

Więcej informacji

Więcej informacji:
babypod.net

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.