fbpx

Bentley Mulsanne Speed jest stworzony do prędkości do 305 km/h

Bentley zaprezentował swój flagowy model – 530-konnego Mulsanne, którego prędkościomierz przekracza magiczną granicę 300 km/h i zatrzymuje się o pięć kilometrów dalej. Gwarantuje to ręcznie składany, 6,75-litrowy silnik V8 biturbo, który generuje moment obrotowy 1100 Nm, typowy dla samochodów ciężarowych, a jednocześnie jest o jedną dziesiątą bardziej ekonomiczny niż jego słabszy brat.

Angleški renomirani proizvajalec ročno izdelanih avtomobilov Bentleya je pred premiero v Parizu predstavil svojega paradnega konja, który słyszy imię mulsanne speed.

Za razliko od standardne velike limuzine s tem imenom ima pod pokrovom motorja 25 več iskrivih vrancev, które produkuje ročno izdelan šest in tri četrt litrski twin turbo V8 bencinar, obenem pa razvije tudi tovornjaških 1.100 Nm największy momentu obrotowego. To zadošča da ta kolosalna limuzina s težo 2.685 kg, potegne do končnih 305 kilometrów na godzinę, stotico med merilniki pa prekrije v vsega 4,9 sekundy.

Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.
Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.

Saj ne da bi bilo to potencialnim lastnikom pomembno, ampak inženirji pri Bentleyu so v prezentacijo modela zapisali tudi, da je mulsanne speed 13 odstotkov bolj ekonomičen kot standardni mulsanne, kljub temu pa ne gre pričakovati rekordne ekonomičnosti, saj znaša povprečna poraba, kot jo navaja tovarna 14,6-litrov, pričakovati pa je, da se bo poraba gibala okoli 20-ice.

Hitrega mulsanna je na zunaj mogoče prepoznati po v temnejši odtenek sive barve odet “radiator grille”, odbijača pa še nekoliko agresivneje grizeta proti asfaltu. Aresivnejša je tudi podoba stranskih “škrg”, tako prednja kot zadnja svetila pa so dobila še nekoliko temnejše ozadje. Za palec večja so tudi felgi, ki po novem merijo kar 21 cali, dobila pa so tudi finiš podoben tistemu pri prej omenjeni maski motorja.

Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.
Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.

Na zadku pa se bohoti še nekoliko večji par dvojnih izpušnih cevi s prav tako temnejšim sivim premazom kot pri standardnem mulsannu. Ne manjkajo pa niti posebne značke o različici na boku vozila.

Znotraj je speed dobil posebno dvobarvno kombinacijo usnjenega oblazinjenja, ki obkroža praktično vse kar je mogoče, poseben pa je tudi zaključni šiv. Zaključki iz klavirske črnine se dopolnjujejo z wstawki z włókna węglowego. Poleg tega je “hitri” mulsanne dobil tudi prilagodljivo zračno športno vzmetenje in krmiljenje.

Kupujący będą na voljo že to zimo v eni od štirih novih karoserijskih barv, cena pa do premiere v Parizu ostaja skrbno varovana skrivnost.

Więcej informacji

Więcej informacji:
bentleymotors.com/mulsannespeed

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.