Niedawno zaprezentowano przeprojektowany sedan admirał BMW 7, a teraz Alpina zaprezentowała swoją wersję obecnej siódemki. Dzięki Alpinie B7 prestiżowy sedan stał się jeszcze lepszy i jeszcze bardziej kuszący.
Medtem ko so še vedno aktualni pogovori, ali ima nova sedmica prevelike ledvičke ali ne, se pri Alpini niso dali motiti in so suvereno predstavili Alpina B7, nadgradnjo sedmice, kot so si jo samo zamislili. Le to jim je uspelo tako dobro, da ob ogledu fotografiji niti ne pomislimo na velikost ledvičk.
Pod dolgim pokrovom motorja se skriva 4,4 litra cylinder V8 z mogočnimi 600 koni mechanicznych i co 800 njutonmetri navora. Moči je dovolj, da se 2.202 kilograma težka limuzina, od 0 Do 100 kilometrów na godzinę strzela w samo 3,5 sekundah i osiąga maksymalną prędkość o godz 330 kilometrów na godzinę. V primerjavi s predhodnim modelom je hitrejša in doseže višjo končno hitrost. Pri hitrosti nad 225 km/h, se avtomobil zniža za 1,5 centimetra, kar zmanjša center težišča in s tem omogoči zanesljivejše krmiljenje. V kolikor pa naletite na višji ribnik ali nepravilno narejenega ležečega policaja, lahko s pomočjo zračnega vzmetenja privzdignete podvozje Alpine B7 za 2 centimetra in se tako izognite praskam na dnu vaše Alpine.
Najnovejša Alpina B7 se vozi na zdaj že legendarnih Alpina Classic platiščih, v velikosti 20-calowy. Po želji si lahko omislite tudi takšne v velikosti 21 cali, ki so narejene iz visoko odpornega aluminija in so 20% lažja od običajnih platišč enake velikosti. V notranjosti so izboljšali udobje z nižjo ravnjo hrupa, zahvala pa gre debelejšim steklom in dodatni zvočni izolaciji. Alpina B7 je izvrsten primer, kako lahko že tako dober avtomobil, še izboljšamo.
Galerija slik: Alpina B7
Więcej informacji:
alpina-automobiles.com