fbpx

Oto największe trendy kulinarne, które będą wyznaczać rok 2020

Pinsa

Jakie są największe trendy kulinarne na rok 2020, które zdominują kreacje kulinarne?

Novo leto, novi trendi. Kateri bodo največji kulinarični trendi, ki bodo zaznamovali leto 2020? Kaj bo najbolj zaželeno na mizi v letu 2020? Kaj napovedujejo družbena omrežja in milIjoni ljudi po svetu, ki jim sledijo? Katere nove sestavine bodo zavladale letošnjim kulinaričnim stvaritvam? Kaj bodo na trgovinskih policah in v restavracijah iskali gurmani? In kaj bodo morale restavracije uvrstiti na svoje menije, da bodo v koraku z najnovejšimi modnimi smernicami?

To so trendi, ki jih napoveduje novo desetletje.

Največji kulinarični trendi, ki bodo zaznamovali leto 2020

KOMBUČA

Kombuča
Kombuča

Kombuča in druge oblike fermentiranega čaja so v svetu zdrave prehrane postale priljubljene že pred nekaj leti. Kombuča, ta “eliksir življenja” ali “čaj nesmrtnosti”, kot mu tudi pravijo, izvira iz stare kitajske tradicije; že tedaj, pred 2000 leti, je bil priljubljeno ljudsko zdravilo za celo vrsto zdravstvenih težav. Kombuča sicer vsebuje le malenkost alkohola, ki nastane ob fermentaciji, toda letos naj bi bila najbolj priljubljena različica z nekoliko več alkohola. Poleg vsebnosti cele vrste vitaminov (C, B, B1, B2, B3, B5, B12 …) in drugih blagodejnih sestavin (aminokisline, encimi, minerali …) bo torej v letu 2020 steklenica kombuče zamenjala tudi kakšno steklenico piva.

ORGANSKA VINA

Organsko vino Callin (Foto: callin.si)
Organsko vino Callin (Foto: callin.si)

Zadnjih nekaj let so organska vina v Evropi vedno bolj priljubljena. Za njihovo pridelavo je, tako kot pri organski hrani, potrebno grozdje, ki je zraslo brez uporabe pesticidov, v popolnem sožitju z naravo. Ta živa vina poznavalce presenetijo s samosvojim okusom, ki se ravno zaradi odsotnosti dodatkov spreminjajo od začetka pridelave do uživanja. 2020 bo torej leto, ki bo le še bolj povzdignilo kulturo pitja biodinamičnih, oranžnih in organskih živih vin.

BREZALKOHOLNE PIJAČE IN PIJAČE Z NIZKO VSEBNOSTJO ALKOHOLA

 Bitchy Club
Bitchy Club

Trendovski pohod pijač z nižjo vsebnostjo alkohola je dosegel tudi Slovenijo. Raziskave kažejo, da mladi v želji po bolj zdravem življenjskem slogu vse raje posegajo po brezalkoholnih pijačah ali pijačah z nizko vsebnostjo alkohola. Brezalkoholni koktajli, brezalkoholna piva, vina in piva z znižano vsebnostjo alkohola so nova niša za proizvajalce pijač. In to nišo so prepoznali tudi pri nas – Browar Pelikon ponuja pivo Relax, ki vsebuje samo 2,8 odstotka alkohola, Bitchy Club pa je rosé z dodano vodo in ogljikovim dioksidom v priročnem formatu – rožnati pločevinki.

TRAJNOST

Zero waste trgovina Rifuzl
Zero waste trgovina Rifuzl

Eko in bio vsebina bo v letu 2020 dobila tudi eko in bio embalažo. Plastika je preteklost, prihodnost pa kronajo okolju prijazna minimalistična pakiranja, narejena iz biorazgradljivih in neinvazivnih materialov. Plastične slamice so pasé, prav tako bodo letos v modi trgovine, v katerih bo možen nakup brez embalaže. Že lani pa je tudi Slovenija dobila svojo prvo zero-waste trgovino – Rifuzl v Ljubljani. Do leta 2021 bodo morali v skladu z direktivo Evropskega parlamenta s trgovinskih polic sicer umakniti tudi plastične slamice, plastični pribor in krožnike ter še nekatere druge plastične izdelke za enkratno uporabo.

ITALIJANSKE DOBROTE (PINSA)

Pinsa
Pinsa

Italijanska kuhinja je sodobna klasika. Lazanje, pašte, njoki in pice so večen trend, saj ponujajo nešteto možnih kombinacij sestavin, omak, nadevov … Najnovejši v vrsti trendovskih italijanskih dobrot pa je pinsa. Ta sicer že stoletje stara kuharska metoda iz Rima počasi osvaja svet. Pinsa je podobna pici, vendar naj bi bila zaradi postopka priprave testa veliko bolj zdrava. Testo za pinso pripravljajo iz različnih vrst moke, vsebuje več vode in manj soli, v posebnih razmerah pa zori vsaj 48 ur. Tako testo naj bi bilo manj kalorično, lažje prebavljivo, lahko, hrustljavo in bolj zdravo. Testo, ki vas bo pustilo “lahke”, pa je tudi odlična podlaga za različne dodatke.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.