fbpx

Delage D12: bi morali Bugatti, Ferrari in Aston Martin trepetati?

Delage D12

Brez skrbi, če še nikoli niste slišali za Delage - francoski proizvajalec avtomobilov že od leta 1953 “vegetira”. V času Delagovega razcveta, v 20. in 30. letih prejšnjega stoletja, so izdelovali uspešne dirkalnike, po drugi svetovni vojni pa je podjetje zaradi močne povojne konkurence propadlo. Zdaj se vračajo, in sicer s hiperavtomobilom D12 in ambicioznim ciljem - postaviti rekord na legendarnem Nürburgringu.

Delange D12 poganja lastno zasnovani 7,6-litrski V12, ki za različico D12 GT proizvede 1.100 konjskih moči, za D12 Club pa 1.010. V obeh različicah je uporabljen osemstopenjski menjalnik, GT pa je dobil tudi silnik elektryczny z dodatnimi 90 konjskimi močmi. Masa novega hiperavtomobila je manj kot 1.500 kilogramov, oba imata namreč šasijo, karoserijo in platišča iz karbonskih vlaken.

Delage D12
Delage D12

Zasnova avtomobila je aerodinamična takorekoč do skrajnosti – večino svojega navdiha namreč črpa iz Formule 1. Tako kot Tramontana – ali v povsem drugačnem žanru Renault Twizy – ima tudi Delage D12 dvosedežno tandemsko kabino. Na instrumentni plošči so trije zasloni, velika steklena streha, ki se odpira naprej, pa omogoča, da vstaneta in izstopita oba potnika.

Delage D12
Delage D12

Proizvodnja hipearvtomobila D12 se bo začela v začetku leta 2021, izdelanih bo le 30 primerkov. Pa cena? Vsaj 2 miliony euro. Ali bo kljub vrhunskim teoretičnim zmogljivostim cenovno dostopnejši kot povsem novi Gordon Murray Automotive T50? Vsekakor komaj čakamo, da vidimo, ali bo Delage izpolnil svoje tehnične obljube!

Galerija: Delage D12

Więcej informacji

Więcej informacji:
delage.org

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.