fbpx

Facebook w liczbach: niesamowite statystyki Facebooka

Facebook v številkah

Veste, koliko ljudi uporablja Facebook? Poskušajte uganiti! Ne, 'ogromno' ni sprejemljiv odgovor. Skupaj z dobičkov v zadnjem četrtletju leta 2015 je Mark Zuckerberg (danes deveti najbogatejši človek na svetu) prek Facebooka sporočil številne zanimive statistične podatke o velikosti svoje ''družine''. Preveri, kako velika je postala!

Facebook danes uporabljal kar 1,5 milijarde ljudi, od tega jih milijarda Facebook obišče vsak dan! Za bolj plastično predstavo naj povemo, da ima Kitajska 1,37 milijarde prebivalcev in da ima Katoliška cerkev nekje 1,1 milijarde pripadnikov. Facebook ima torej več uporabnikov, kot imata ljudi največja država in najbolj razširjeno verstvo na svetu. Ima pa na zalogi tudi še nekaj drugih fascinantnih podatkov, ki jih je oče Facebooka, Marka Zuckerberga, nedavno objavil na svojem FB-profilu.

CZYTAJ WIĘCEJ: Facebook Messenger: 9 koristnih funkcij, ki ji še ne poznaš

Facebook v številkah.
Facebook v številkah.

Kot veste, je Facebookova družina rasla tudi neorgansko, s kupovanjem drugih znamk in medijev. Med drugim je ”posvojila” aplikacijo Whatsapp, ki ima danes 900 milijonov mesečnih uporabnikov, spregledati pa ne gre niti neodvisne mobilne aplikacije komunikator facebookowy, ki ima na mesečni ravni kar 700 milijonov uporabnikov. Facebook pa namerava svojo družino še širiti. Z očali za navidezno resničnost Oculus Rift želi zavladali navidezni resničnosti, z robotom asistentom fizično prestopiti naš domači prag, domove opremiti z sztuczna inteligencja, ki bo v pomoč tako pri upravljanju hiše kot pri premagovanju vsakodnevnih delovnih ovir, in še bolj stegniti svoje lovke po spletu. Kar malce srhljivo, kajne?

Marku Zuckerbergu se lahko smeje. Takole je veselo novico sporočil na svojem FB profilu.
Marku Zuckerbergu se lahko smeje. Takole je veselo novico sporočil na svojem FB profilu.

Więcej informacji

Więcej informacji:
facebook.com

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.