Ile Ikea zarabia rocznie, jak to się zaczęło i który produkt Ikei jest najpopularniejszy? Tego wszystkiego i jeszcze więcej dowiesz się poniżej...
1. Najprej je bil le katalog
Ikein katalog iz leta 1981Ikeini začetki segajo v leto 1943, ko je njen ustanovitelj, Ingvara Kamprada, odprl podjetje za kataloško prodajo pohištva.
2. Ikea bo ščasoma zavzela svet
Ena izmed mnogihZdi se, da Ikeini širitvi ni konca. Dandanes 351 Ikeinih trgovin najdemo v kar 43-ih državah.
3. Izjemni zaslužki
Ikeino pohištvo se prodaja hitro kot vroče žemljiceIkea na leto “zasluži” vrtoglavih 28 milijard evrov.
4. Varčen ustanovitelj
Ingvara KampradaIngvara Kamprada velja za izredno varčno osebo. 88 letnik, ki je vreden izjemnih 3,5 milijarde evrov, živi v skromnem domu in se nikoli ne vozi v prvem razredu.
5. V Ikeinih posteljah ni dolgčas
Ikeine postelje niso kar takoVsaj eden od desetih Evropejcev je spočet v postelji z Ikeinim podpisom.
6. Zanimiva (logična) imena
Ikeino poimenovanje artiklov je dejansko smiselnoIkeini produkti imajo zanimiva imena. “Malm”, “Expedit” in tako dalje. Kar se nam sliši malce hecno, je povsem jasno ustanovitelju, saj je namreč diagnosticiran disleksik. Ker je imel prvotno težave z memoriranjem dolgoveznih produktnih kod, je izumil sistem poimenovanja, pri katerem je vrtno hištvo poimenoval po švedskih otokih, stolom in mizam prisodil moška imena, velikim kosom pa imena večjih švedskih krajev.
Regal “Billy”Regal “Billy” je vroča roba. Vsakih deset sekund nekje na svetu prodajo vsaj enega.
8. Za Ikeo je Evropa kot za svet Kitajska
Večina Ikeine produkcije ostaja v Evropi60 odstotkov Ikeine produkcije se odvije v Evropi.
9. Ikea ni ime
Ikeino ime je kraticaIkea ni ime, ampak gre za okrajšavo ustanoviteljevega imena (Ingvara Kamprada), imena kmetije, kjer je živel kot otrok (Elmtaryd) in švedskega mesta, kjer je odrasel (Agunnaryd).
10. Izjemno pestra ponudba
Ikeina ponudba je vedno večjaTrenutno je na voljo 9.500 različnih Ikeinih produktov.
od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.