fbpx

Kako obvladati podjetniški labirint?

Vsak podjetnik se srečuje z veliko dilemami, pa naj bo začetnik ali že vpeljan podjetnik. Na ...

Ważna informacja
Gdy?
Gdzie?
Prostori podjetja Data d.o.o., Ljubljana-Bežigrad
Organizator
wydarzenie na Facebooku
Opłata za wejście
za darmo

Vsak podjetnik se srečuje z veliko dilemami, pa naj bo začetnik ali že vpeljan podjetnik. Na podjetju Data d.o.o. smo pripravili seminar, na katerem boste dobili vse smernice.

Vsebina seminarja

Razvoj podjetniške ideje, ustanovitev podjetja in kasneje razvoj podjetja postavljajo (bodočemu) podjetniku števila vprašanja:

  • Na kakšen način preverim, ali bo moja storitev našla kupce?
  • Kako postavim tako ceno svojemu izdelku, ki bo vabljiva za kupce, obenem mi bo zagotavljala ustrezen prihodek?
  • Slišal sem, da v imenu podjetja ne sme biti tujih besed. Kakšno sploh je ustrezno ime podjetja?
  • Ukvarjala se bom s peko piškotov in jih prodajala na tržnici. Je dovolj, da registriram dejavnost C10.720 Proizvodnja prepečenca in piškotov? Kako sploh izberem dejavnosti podjetja?
  • Biti normiranec je bolj preprosto, vendar ne bom mogel uveljavljati vseh olajšav. Se mi to res splača?
  • Občutek imam, da imam s poslovanjem samo stroške. Mogoče jih lahko krijem z nepovratnimi sredstvi.
  • itd…

Veliko vprašanj, številni odgovori. Na seminarju Kako obvladati podjetniški labirint? boste spoznali, kje vse se pri razvoju poslovne ideje in podjetja zatakne, kje lahko naredite napako in kako se težavam lahko izognete. Predstavili vam bomo konkretne izzive in rešitve nanje, ki jih ponuja naše podjetje. Z udeležbo na seminarju Kako obvladati podjetniški labirint? boste podjetniška znanja pridobivali hitreje in učinkoviteje, posledično pa boste lahko uspešneje načrtovali svoj posel oziroma vodili vaše podjetje.

 

Zapraszamy!

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.