Najnowszy brytyjski SUV klasy premium, Ranger Rover Evoque, wreszcie jest tutaj. Na pierwszy rzut oka wygląda jak pomniejszona wersja Range Rovera Velar, jednak kryje w sobie znacznie więcej niż jego większy brat.
Pozwalam Ci agresywny obraz najnovejšega SUV-ja Range Rovera Evoque ne zavede, saj je skoraj popolnoma ten sam duży kot njegov predhodnik. Zahvaljujoč novi platformi ima novi Evoque więcej przestrzeń za potnike, njegov prtljažni prostor pa se je zwiększony Do 6 %. Ta zdaj meri 610 litrov, in če podremo sedeže, se poveča na 1430 litrov.
Tudi v notranjosti smo dobili podoben vtis, ki ga je v nas pustil že Range Rover Velar. Na to nas je spomnila postavitev osrednje konzole, ki pa jo je v tem primeru treba doplačati kot dodatno opremo. Poleg si lahko omislite še električno nastavljive sedeže v kar 16 kierunków I jonizator zraka v potniški kabini. Za notranjost bomo imeli na izbiro več različnih materiały, da si bomo lahko ustvarili kojący I zrelaksowany okolje v avtomobilu. Notranjost je še bolj zvočno izolirana, zmanjšale so se vibracije, pri gradnji avtomobila pa so uporabili okoli 33 kilogramov naravnih in recikliranih materialov za zmanjšanje vpliva na okolje.
Prvič v zgodovini je Land Rover predstavil dobra hybrydowy silnik, Ranger Rover Evoque pa bo pierwszy izmed Range Roverjev, ki bo częściowo elektrificiran. Pogon sestavljata 4-cylindrowy silnik i 48-wolt električni sistem s skupno 296 konjskimi močmi (221 kW). Sistem bo imel baterijo, v kateri se bo shranjevala energija, ki se običajno izgubi med zaviranjem in zmanjševanjem hitrosti. Pri hitrosti pod 17 km/h se bo motor na notranje zgorevanje ugasnil. Ponovno se bo prižgal pri pospeševanju in izpraznjeni bateriji. Motor bo povezan prek 9-biegowa samodejnega ZF-menjalnika, Evoque pa bo s tem motorjem ciszej i więcej ekonomičen. Ob začetku prodaje bo na voljo tudi že poznani 4-cylindrowy silnik benzynowy z turbiną 246 konjskimi močmi (183 kW).
Range Rover Evoque bo seryjnie na voljo s czterokołowy prowadzić I prilagodljivim sistemom podvozja glede na izbiro voznih načinov in različno vozno podlago. V maski vozila in stranskih ogledali bodo na voljo kamery, s pomočjo katere bomo lahko spremljali tla pred samochodem in se pri terenski vožnji lažje izognili morebitnim oviram. Prevleče so z vodoodpornim powłoka, ki bo odbijal vodo, blato in drugo umazanijo. Mi že komaj čakamo, da ga bomo lahko preizkusili še v živo in se prepričali o njegovem pedigreju.
Galerija slik: Land Rover Range Rover Evoque
Więcej informacji:
landrover.si