fbpx

Laura Jamšek – zmieniła reklamę herbaty

Laura Jamšek jest z zawodu ekonomistką, przez dziesięć lat pracowała w reklamie, a wraz z nowym rokiem zaczęła zupełnie nową historię. Z dala od chaosu i szalonego świata schroniła się w świecie herbat, który kocha od najmłodszych lat. Teraz znajdziemy ją zrelaksowaną, jakiej dawno nie było, w pachnącej herbaciarni Tea Time. Każdy jej dzień zaczyna od herbaty, którą wybiera w zależności od nastroju.

Vprašanje kava ali čaj je v vašem primeru gotovo bolj retorične narave?

Res je. Nikoli nisem marala kave, od nekdaj sem ljubiteljica čajev. Kot otrok sem z očetom nabirala zeliščne čaje in že takrat neizmerno uživala v svetu polnem vonjav in rožic. To ljubezen sem očitno prenesla tudi na sina, ki čaj obožuje, ravno zadnjič pa mi je pri svojih petih letih rekel, da sedaj pa zeleni čaj že obvlada. 🙂

Iz dolgoletne kariere v oglaševanju do umirjene prodajalne čajev. Kaj se je zgodilo vmes?

Študirala sem ekonomijo, takrat me je ujel val generacije, ko so vsi študirali pravo ali ekonomijo. Potem je prišla služba in z njo nemogoč tempo. Danes vsi samo hitimo, nimamo časa za družino, za prijatelje, za hobi, za otroke, tudi zase nimamo časa. Enkrat pa je treba reči stop in živeti zdaj. Jaz sem rekla stop s Tea Time. Prišla je potreba po umiritvi duše, telesa, psihe. Naš slogan – Tea time, čas zase – izraža prav to, kar se je izgubilo v norem tempu.

Laura Jamšek
Laura Jamšek

Pa vam je uspelo, imate sedaj več časa za vse to?

Ja, sedaj sem še bolj organizirana in imam čas tudi zase, za družino, za otroka. Prej je bila vedno služba na prvem mestu, vse ostalo pa na čakalni listi.

Pravite, da Tea Time ni le prodajalna, da je trgovina s konceptom in vizijo. V čem ste drugačni?

Nismo želeli biti samo še ena trgovina na trgu s čaji. Strankam poleg čaja želimo ponuditi tudi nasvet, klepet in nasmeh. Včasih pride stranka in reče na primer, da ne more spati, in veliko mi pomeni, da znam svetovati, kateri čaj bo pravšnji.

Kako se pije čaj?

Najprej je treba najti čas za čaj. Treba se je umiriti, najti miren prostor. Potem je fino imeti lepo skodelico. To je zelo pomembno, pravijo, da je skodelica ogledalo duše. Pa seveda dober čaj potrebujemo in nazadnje je pomembna tudi voda, saj njena kakovost vpliva na čaj. Za čaj si moramo vzeti vsaj petnajst minut. In kaj je lepšega kot opazovati, kako teče čas in čakati, da se nam skuha čaj?

Kateri pa je vaš najljubši čaj?

V vsaki kategoriji imam en najljubši čaj. Med zelenimi mi je všeč macha. Sicer je zelo zahtevnega okusa in če nisi navajen, ti najbrž ne bo všeč. Med belimi čaji mi je všeč japonska češnja, med črnimi všeč mi je English breakfast, ki je mešanica najboljših črnih čajev. Pri črnih aromatiziranih mi je zelo všeč Earl Grey Blue Flower.

In kako potem zjutraj izberete s čim pričeti dan?

Čaje izbiram kot parfume, odvisno od, kakšne volje sem. En dan mi »paše« zeleni, drugič črni.

Priredite sem in tja tudi kakšno čajanko?

Pripravljam čajanke za majhne skupine, kar tukaj v prodajalni imam prostora za dvajset ljudi. Pripravim tri ali štiri vrste čajev in piškotke. Gre bolj za čajanko v britanskem smislu, hkrati pa prisotnim predstavim nekaj dejstev o čaju in tudi ceremonial pitja čaja na japonski način.

Katera vrsta kulture pitja čaja vam je bližja, britanska ali japonska?

Britanska izhaja iz japonske in je prilagojena zahodnemu načinu življenja. Na njej ženske klepetajo in se imajo lepo. Medtem ko je japonska kultura pitja čaja na čisto drugem nivoju. Ta ceremonial tudi študiram in mi je zelo blizu, morda me je v veliki meri ta tečaj tudi spodbudil za takšno poslovno pot. Ceremonial pitja čaja na japonski način te sicer zelo umirja in je kombinacija z meditacijo zen. Japonci dajo veliko na dušo, meditacijo, glavo brez misli, živeti v trenutku, sam s seboj. Mislim, da je to najtežje, da si človek očisti glavo, da nima nobene misli. Jaz v tem vidim en velik izziv, vživeti se v trenutek.

Zagotovo so tudi v svetu čajev določeni trendi in novosti. Kaj bomo pili prihajajočo jesen in zimo?

Zdaj so zelo »in« čaji z Goji in Acai jagodami, Oloong čaji so zadnje čase precej priljubljeni kot pomoč pri hujšanju, vedno več privržencev pa ima beli čaji, ker naj bi imel pomladitveni učinek. V vsakem primeru pa gredo trendi tudi tu, kot povsod drugod, v smeri ekoloških izdelkov.

Więcej informacji

Czas na herbatę je franšiza podjetja Jasmin čaji d.o.o, kjer se že dvajset let ukvarjajo s prodajo čajev, čajnega porcelana, keramike, čajnega pribora in vsega drugega, kar je potrebno za pitje čaja. Laura Jamšek je prav pri Jasmin na Bledu pila zanjo najboljši čaj in to jo je spodbudilo, da zgodbo ponese tudi v Ljubljano. Ne gre za klasično prodajalno čajev, temveč za prodajalno s konceptom, za nekakšno urbano čajno lekarno, kjer za skoraj vse težave ”raste” pravi čaj.

Czas na herbatę
Beethovnova ulica 12
1000 Lublana

www.teatime.si

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.