Poli to najbardziej rozpoznawalna marka Perutniny Ptuj, wiodącej firmy w dziedzinie hodowli, przetwórstwa i przygotowania mięsa drobiowego z ponad 110-letnią tradycją. Najwyższa jakość, popularność, rozpoznawalna osobowość i wartości marki to cechy wspólne, które połączyły markę Poli z wirtuozem koszykówki Luką Dončićiem.
V ptujskem prehrambnem podjetju Poli izdelujejo že od leta 1974, ko je nastopila na trgu kot 1. obarjena piščančja posebna. Poli je v regiji jugovzhodne Evrope sinonim najbolj kakovostne piščančje posebne klobase, priljubljena je na trgih od Skandinavije do Sredozemlja in državah Bližnjega vzhoda.
»Poli v Perutnini Ptuj zaseda posebno mesto. Verjamemo, da bo sodelovanje z Lukom Dončićem pomembno prispevalo k nadaljnji krepitvi prepoznavnosti, priljubljenosti in tržnega položaja naše osrednje blagovne znamke. Z blagovno znamko Poli načrtujemo prodor na ameriški trg, kar je v skladu z zastavljeno strategijo krepitve internacionalizacijo poslovanja, ter razvijamo nove izdelke v Poli asortimanu,« je ob uradnem podpisu pogodbe o sodelovanju z Lukom Dončićem povedal Tibor Šimonka, predsednik uprave Perutnine Ptuj.
Vrhunski šport in uravnoteženo prehranjevanje sta neposredno povezana. Luka Dončić pa je ob tej priložnosti izpostavil, da je ljubitelj Poli že od malih nog in da je piščančje meso iz Perutnine Ptuj redno na njegovem jedilniku, za katerega skrbi predvsem njegova mama. S sodelovanjem želi Luka Dončić pomagati domačemu gospodarstvu, v novi vlogi izven košarkarskih igrišč pa ga bomo lahko občudovali že to jesen.
Więcej informacji:
poli.si