W przypadku Mercedesa-Benz Klasy S Coupe wydaje się, jakby dopiero niedawno trafił na drogi. Ale czas szybko leci, dlatego i to coupe doczekało się renowacji. Wstrzyknięto mu trochę botoksu w policzki.
Uradno bo sicer predstavljen na Salon samochodowy we Frankfurcie, mi pa vam lepotca v treh najmočnejših različicah razkrivamo že kar zdaj.
Mercedes-Benz S560 Coupe
Zunanje spremembe so pri S560 Coupe praktično enake kot pri ostalih, manj zmogljivih modelih. Tega smo izbrali, ker je še zadnji v vrsti kupejev S, preden besedo Benz zamenja kratica AMG. Kupe S ima tako spremenjeni przód I zadnji odbijač, ravno tako prednje I zadnje žaromete, kjer so zadnji popolnoma v OLED-tehnologiji. Tisti najbolj pozorni bodo opazili še spremenjene nastavke izpušnih cevi. Notranjost je luksusowy kot še nikoli do zdaj, podobno lahko najdete v avtomobilih še višjega cenovnega razreda. Spremenjeni volan ima zdaj drsne tipke, kot jih je uvedel razred E, Ekran 12,3 cala pa se je povsem zlil v osrednjo armaturno ploščo. S560 Coupe ima serijski štirikolesni pogon 4Matic in ga ne bo mogoče naročiti s pogonom na zadnji kolesni par. Pod pokrovom ima vgrajen prenovljeni 4-litrowy, 8-cylindrowy silnik z podwójną turbiną, która wytwarza 463 konjskih moči.
Mercedes-AMG S63 Coupe
Vidne spremembe so praktično enake kot pri S560 Coupe, s to razliko, da je AMG S63 Coupe videti nekoliko bolj zlovešče, nekoliko bolj divje, lahko bi rekli celo bolj poredno. Prav tako ima vgrajen 8-valjni motor, ki pa je še bolj “napiljen” in premore kar 603 konjske moči in pospeši od 0 do 100 km/h v vsega 3,4 sekundy. Prav tako ima serijsko vgrajen štirikolesni pogon 4Matic, lahko tudi 4Matix+, za prestavljanje pa skrbi 9-biegowa automatyczna skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem. Športno podvozje in športni izpušni sistem sta pri liniji AMG seveda samoumevna.
PREBRETIE ŠE: MERCEDES-AMG G63 IN G65 EXCLUSIVE EDITION
Mercedes-AMG S65 Coupe
AMG S65 Coupé je zagotovo najbolj vznemirljiv med predstavljenimi kupeji. Poganja ga mogočen 12-cylindrowy silnik o pojemności 6 litrów z dvojno turbino in kar 621 koni mechanicznych. V primerjavi z modelom AMG S63 Coupe ni tako hiter, saj velikost motorja zahteva dodatno težo. Od 0 do 100 km/h se tako prebije v 4 sekundy, kar je več kot pol sekunde počasneje. A nič za to, najvišja hitrost je pri obeh elektronsko omejena, mianowicie na 300 kilometrów na godzinę. In pogon 4Matic? V tem primeru ne. AMG S65 Coupe ima pogon speljan na para tylnych kół, kar ga naredi vznemirljivejšega v ovinkih in zahteva malce več vozniškega znanja.
Więcej informacji:
mercedes-benz.si