Mitsubishi Outlander PHEV łączy w sobie stylistykę SUV-a, napęd na cztery koła i moc elektryczną. Wykorzystał istotne doświadczenia i spostrzeżenia swojego poprzednika, Pajero, i po prostu zmodernizował go do jeszcze bardziej atrakcyjnego pakietu.
Mitsubishi Outlander PHEV reprezentuje najbolj prodajanega priključnega hibrida W Europa I najbolj prodajan SUV priključni hibrid NA świat. Prodaja dizelskih motorjev vztrajno pada, priključni hibrid pa je idealna rešitev za tiste, ki še niso našli zaufania v popolnoma električne avtomobile. Vizualne spremembe Mitsubishi Outlander PHEV zajemajo prenovljeno prednjo masko, ki ima zdaj vse luči v popolni LED tehnologiji. Maska je poudarjena s krominiranimi vstavki, drža celotnega avtomobila pa je nezamenljivo terenska. Mitsubishi Outlander PHEV za pogon uporablja 2,4 litra bencinski motor (99 kW), baterija s kapaciteto 13,8 kWh I dwa elektromotorja, en na prednji (60 kW) in drugi na zadnji (70 kW) osi, ki skupaj zagotavljata podporo štirikolesnemu pogonu.
Kombinacija nam omogoča trzy načine vožnje. Vožnja v električnem načinu pomenu, da avtomobil poganjata silnik elektryczny, ki se napaja iz baterije in sicer vse do hitrosti 135 km/h. Hibridni zaporedni način nam omogoča vožnjo z uporabo Elektryczność, ki jo zagotovi benzyna motor, s tem da pełny bateria, pomaga pri hitrem pospeševanju ali vožnji v hrib. Vzporedni hibridni način zapewnia najwyższy moc, ko avtomobil poganja benzyna motor, ki mu še dodatno pomagata oba elektromotorja. Ko polnimo baterijo doma, bomo pri navadni vtičnici potrebovali 5 godzin, da je le ta napolnjena, pri polnjenju na hitri polnilnici, pa bo baterija napolnjena do 80% w zaledwie 25 minut.
Mitsubishi Outlander PHEV je štirikolesni priključno hibridni SUV, ki bo všeč predvsem tistim, ki potrebujejo prostorno notranjost in velik prtljažnik, si želijo dobro opremljen avtomobil z alternativnim pogonom in je primeren tako za vožnjo po mesto kot po terenu. Izredno prav bo prišel tistim, ki dopuste preživljajo v počitniški prikolici. Le ta se lahko napaja przez avtomobilske baterie in ni nujno, da iščemo zunanji vir napajanja. Če se baterija izprazne le zaženemo bencinski motor in v 40 minut bomo imel baterijo skoraj napolnjeno, pri tem pa porabili le 1,6 litra bencina. V notranjosti avtomobila imamo na voljo dwa 220V vtičnice, na katere lahko priključimo različne naprave in porabnike električne energije.
Mitsubishi Outlander PHEV ima na voljo tri nivoje opreme: Intense, Instyle in Diamond. Slovenskim kupcem je na voljo od 41.100 evrov dalje, a ne smemo pozabiti na subvencijo Eko sklada, ki v tem primeru znaša 4.500 evrov.
Galerija slik: Mitsubishi Outlander PHEV
Więcej informacji:
mitsubishi-motors.si