fbpx

Nowy Ford Focus: naszpikowany technologią

Ford Focus

Dandanes so v ospredju različne oblike avtomobilskih križancev, a nekateri ostajajo prav takšni, kot jih imamo najraje, in ne podlegajo 'modnemu' pritisku. Ford je s svojim Focusom trdno zasidran v kompaktnem razredu, kjer nas ni še nikoli razočaral. Novinec je nabit s tehnologijo, ima popolnoma nov dizajn tako zunaj kot znotraj in občutno izboljšane materiale.

Ford Focus je osnovan na novi platformi, ki omogoča więcej przestrzeni v notranjosti, izboljšuje varnost, nadgrajuje aerodinamiko I povečuje učinkovitost porabe goriva. Medosna razdalja je zrasla za 53 mm, kar poveča przestrzeń v potniški kabini. Focus ni le privlačen na pogled, saj se za tem skriva celotna študija aerodynamika. Ta zmanjšuje količnik zračnega upora, ki je v tem trenutku najlepszy v razredu. Poleg tega je Focus izgubil 88 kilogramov teže in s tem zmanjšal porabo goriva in izpust škodljivih izpustov za 10 procent.

Novi Ford Focus je poln nowoczesne technologie. Ponuja prilagodljivi tempomat, ki ima funkcijo ustavljanja, s tem pa bo vožnja v zastojih precej poenostavljena. Poleg tega zna Focus ‘brati’ prometne znake, ohranjati avtomobil sredi voznega pasu in paziti na primerno varnostno razdaljo pred spredaj vozečim vozilom. Izboljšani žarometi predvidevajo ovinke in so že pripravljeni na premik, še predno vanj dejansko zavijemo. Naprej obrnjena kamera stalno pregleduje cestišče do 65 metrov daleč in tako namesto voznika ohranja avtomobil na sredini voznega pasu.

Kot novost velja omenit head-up zaslon, ki se je v Focusu in na splošno v Fordih na evropskih tleh pojavil prvič. Tu so še asistent za parkiranje, opozorilo pred naletom ter sistem za prepoznavanje peščev in kolesarjev. Od že poznanih sistemov imamo na voljo opozorilo za vozila v mrtvem kotu, spremljanje prečnega prometa zadaj in zavijanje volana za izogib naleta. Prek aplikacije Ford Pass Connect bodo lahko uporabniki pregledovali funkcije Focusa prek pametnih telefonov ali tablic, zaklepali in odklepali avtomobil in ga tudi zagnali na daljavo.

Ford Focus
Ford Focus

Wnętrze oferuje bezprzewodowo polnjenje telefonov in 8-calowy ekran informacijsko-zabavnega sistema. Focus uporablja Fordov sistem Sync 3, ki je združljiv s protokoloma Andoid Auto I Apple CarPlay. Glasovno upravljanje je na voljo za radio, klimatsko napravo in navigacijo. Po želji si lahko omislite vrhunsko ozvočenje B&O z mocą 675 vatov in desetimi zvočniki ter globokotoncem.

Med bencinsko ponudbo bo imel novi Focus na voljo litrski EcoBoost motor s 85, 100 ali 125 konjskimi močmi in povsem novi 1,5-litrski EcoBoost motor s 150 ali 182 konjskimi močmi. Močnejši motor ima tehnologijo z izklopom valjev, ki jih izključi že v 14 milisekundah, kar je 20-krat hitreje od pomežika očesa. Med dizelskimi motorji bomo imeli na izbiro enoti EcoBlue, eno s 1,5 litra prostornine in večjo z  2 litroma prostornine. Manjši motor ima na voljo 95 ali 120 konjskih moči, večji pa 150 konjskih moči. Motorji so na voljo s 6-biegowa manualna Lub 8-stopenjskim samodejnim skrzynia biegów.

Nedvomno konkurenčni Focus bo na voljo v limuzinski in karavanski različici ali v različici s prisekanim zadkom. Pridružili se bosta še izvedenki ‘križanec’ Focus Active crossover in prestižnejši Focus Vignale. Da bo Focus ponovno navdušil, ni nobenega dvoma, saj že nekaj časa ni bilo avtomobila, ki bil tako zelo pričakovan in bi vzbudil tako veliko odsetki javnosti.

Galerija slik: Ford Focus

Więcej informacji

Więcej informacji:
ford.si

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.