fbpx

Jest świetny, ale nie dla wszystkich: 4 rzeczy, których NIGDY nie należy czyścić octem

Ocet to jeden z najpopularniejszych środków czyszczących ze względu na swoje wszechstronne działanie. Nie należy go jednak używać do wszystkiego.

Verjetno ne obstaja gospodinjstvo, ki ne bi vsaj tu in tam uporabilo kisa kot čistilnega sredstva. Odličen je pri odstranjevanju vodnega kamna in rje ter pri neprijetnih vonjav. Vendar pa z nekaterimi površinami in materiali kis NE BI SMEL priti v stik! Poglejte si, pri katerih.

Naprave z zaslonom na dotik

S kisom nikar ne čistite naprav z zaslonom na dotik.
S kisom nikar ne čistite naprav z zaslonom na dotik.

Naprav z zaslonom na dotik NIKAR ne čistite s kisom. Poškodujete lahko zgornjo plast, kar bo vplivalo na uporabnost zaslona. Uporabljajte primerna čistila oziroma krpice iz mikrovlaken.

Granit in marmor

Marmor in druge občutljive površine čistite z namenskimi čistili.
Marmor in druge občutljive površine čistite z namenskimi čistili.

Kis je zelo agresiven in lahko “napade” občutljive površine. Med te spadata tudi granit in marmor, zato ju nikar ne čistite s kisom. Namesto tega uporabite namensko čistilo, ki je primerno za te materiale.

Pohištvo s premazom

S kisom lahko poškodujete premaz na lesenih površinah.
S kisom lahko poškodujete premaz na lesenih površinah.

Leseno pohištvo ima na primer premaz, ki ga ščiti pred vlago. In to zaščitno plast lahko s kisom poškodujemo, saj ga “napade” kislina. Zato se lahko zgodi, da les izgubi barvo ali pa celo razpade!

Čiščenje živalskih iztrebkov

Zelo verjetno je, da bo žival zaradi agresivnega vonja kisa ponovno označila svoj teritorij.
Zelo verjetno je, da bo žival zaradi agresivnega vonja kisa znova označila svoj teritorij.

Če je vašemu hišnemu ljubljenčku “ušlo”, mesta nikar ne brišite s kisom. Čeprav kis uničuje neprijetne vonjave, lahko zmoti vašega ljubljenčka. Mačke in psi imajo namreč izjemno razvit vonj, in lahko se zgodi, da ga bo to spodbudilo, da znova označi svoj teritorij!

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.