W dziedzinie grafiki i wzornictwa przemysłowego widzieliśmy już wiele niezwykłych rzeczy, ale sam tatuaż na produkcie jeszcze do nich nie należał. W ten sposób Sébastien Mathieu ustanawia nowe kamienie milowe swoją serią 25 unikalnych butelek whisky z wytatuowanym wizerunkiem.
Lastnik pariškega tatu studia Le Sphinx Sébastien Mathieu je za priznano znamko žlahtne pijače J&B ustvaril prav posebni videz. Steklenice, odete v trpežni lateks kožne barve, je okrasil s pomočjo sodobne tehnike tetoviranja z električnimi iglami. Za končanje vsake barvite in nadvse realistične mojstrovine je tako potreboval potrpežljivih 20 ur dela.
Ideja se je porodila izhajajoč iz dejstva, da se je pijača J&B Rare Scotch Blend v Londonu pojavila v 2. polovici 16. stoletja pod okriljem trgovcev Justerini & Brooks. Hkrati se je v istem obdobju trend tetoviranja iz kraljeve vojaške mornarice razširil po celem mestu, pri čemer je vrhunec doživel leta 1862 s tetovažo princa Bertieja, ki je kasneje postal kralj Edvard VII, in je poskrbel za pravo navdušenje višjega sloja po celi Evropi.
Kot navdih za slavljenje tega obdobja se je tako francoski studio Button Button povezal z Mathieujem, njegove oblikovno izjemne stvaritve v ličnih lesenih škatlah pa so na ogled v Public Drugstore in nakupovalnem centru L’éclaireur Rue Herold v Parizu.
Minister Zdrowia ostrzega: Nadmierne spożycie alkoholu szkodzi zdrowiu!