fbpx

Om/One: Pierwszy na świecie pływający głośnik Bluetooth

Ponudba zvočnikov na trgu je tako zasičena kot nebo na jasno noč z zvezdami, zato je treba narediti nekaj res posebnega, da izstopaš. Ker je bila zvezda Severnica že zasedena, je bilo treba poiskati nekaj drugega. In nastal je Om/One, zvočnik, ki lebdi s pomočjo magneta in bo verjetno že zaradi videza pravi magnet za kupce, sploh, ker se ga je hitro prijel tudi vzdevek avdio Zvezda smrti (Death Star).

Podstawowe informacje
Marka
Om Audio
Model
Om/One
Cena
147€
Sklep

Głośnik Om/One, ki prihaja iz sončnega Oaklanda v Kaliforniji, lebdi 2,5 centimetra nad tlemi oz. nad svojo bazo, kar daje poslušalcu možnost, da ga med poslušanjem obraca się I prilagaja po mili volji. Po videzu je mešanica nogometne žoge in Zvezde smrti iz filmske franšize Vojna zvezd, za priklop in izklop naprave, ter povezavo s pametnim telefonom preko bluetooth pa skrbi czujnik na njegovi površini. Pa ima ta zvočnik še kaj več teže kot le dejstvo, da se obnaša, kot da je v breztežnostnem prostoru? David DeVillez, soustanovitelj Om Audia, pravi, da prav lebdenje ponuja najboljšo avdio izkušnjo, saj ta omogoča optimalno nastavitev kota poslušanja.

CZYTAJ WIĘCEJ: Motorola Moto Stream ali jukebox sodobnega časa

Zvočnik ima pod lupino 3-vatni ojačevalec (po RMS merilih) in lahko proizvaja zvoke z jakostjo do 110 dB, medtem ko njegova konkurenca, kot sta Jawbine Jambox ali Beats Pill, za isto jakost uporablja od 9 do 10-vatnega. Zaleta Om/One črpa prav iz lebdenja, saj se zvočnik ne dotika površine in zato ne pride do nikakršne izgube oz. udušitve tonov, kar v prevodu pomeni, da ne potrebuje tako močnega ojačevalca. Čeprav ni najlažji, pa to še ne pomeni, da ni primeren za transport. Sploh če vemo, da ta avdio ‘Pokemon žoga’ v sebi skriva tudi mikrofon in poleg poslušanja glasbe omogoča tudi opravljanje klicev. Še en dokaz več, da prihodnost dobesedno visi v zraku.

Więcej informacji

Zvočnik gre v prodajo w grudniu, zagotovite pa si ga lahko že danes na njihovi Strona internetowa.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.