fbpx

oPhone, wysyłanie zapachów SMS-em lub MMS-em

Kot je pojasnil James E. Rooks ml. »vonj obuja spomine, saj potuje v predel možganov, ki nadzira čustva in spomin«. Podjetje Vapor communications je izrabilo moč vonja in jo zapakiralo v platformo oPhone, ki omogoča, da iz svojega iPhona pošiljate sporočila z vonjem. Tako dobivamo 2.0 različico odišavljenega papirja, še nečesa, kar se je zdelo preživeto, pa sedaj doživlja reinkarnacijo.

oPhone bo deloval nekako takole. Uporabnik bo na svoj iPhone'a brezplačno naložil aplikacijo oSnap. Aplikacija mu bo omogočila, da na nastali fotografiji označi katerikoli objekt in ga opremiti s poljubnim vonjem. Ta bo nastal v ‘tovarni parfuma’ oziroma v platformi oPhone, ki bo istočasno gostila iPhone. Uporabnik se bo medtem prelevil v parfumarja in bo lahko ustvaril prek 300 tisoč različnih vonjav iz 32 unikatnih dišav. Ob tem je treba dodati, da se oSnap pri tej številki ne misli ustaviti, saj mu učenje, kako pričakovano, diši in ima željo razširiti svoj ‘besednjak’. Po »tag-anju« vonja sledi le še stisk na gumb in vonj je poti.

Mmmmm, kako lepo diši goveja župca. Komaj čakam, da pridem na obisk.
Mmmmm, kako lepo diši goveja župca. Komaj čakam, da pridem na obisk.

oSnapu in oPhonu se pridružuje tudi oNotes, virtualno odlagališče za vse slike, besedila in zvoke odete v opojne dišave, shramba, ki bo vaše spomine na preteklost držala precej bolj pri roki.

Tudi vi vohate, da bo oPhone prodajni hit?
Tudi vi vohate, da bo oPhone prodajni hit?

Si predstavljate, da vam prijatelj pošlje sliko z dopusta, ko se vi kuhate v pisarni in se vam roka lepi na miško. On pa s pivom in peskom med prsti uživa na plaži. Kot da že sama slika ne bi bila dovolj, da ste zeleni od zavisti, boste zdaj dobili še dejanski okus po morju. Verjetno ga boste na Facebooku še isti trenutek ‘unfriend-ali’, zato predlagam, da oPhone uporabljate previdno.

Czytaj więcej: Dowód na to, że za dobre zdjęcie odpowiada także telefon komórkowy – znamy zwycięzców najlepszych zdjęć roku iPhone'em

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.