fbpx

Dziennik z podróży: Coachella 2015 – Gorąca muzyka na upalne dni

Coachellla 2015

Podczas podróży z San Francisco, przez piękne parki narodowe zachodniego wybrzeża Ameryki do pustyni kalifornijskiej i Las Vegas, podróż zabrała mnie także na największe muzyczne widowisko roku, szesnasty Festiwal Muzyki i Sztuki Coachella Valley w Indiach , małe kalifornijskie miasteczko pośrodku Palm Desert.

Festival je za ljubitelje dobre glasbe in odštekane mode iz vsega sveta dogodek leta. Vsako leto poteka dva vikenda v aprilu, “early bird” karte za vedno bolj zaželjeni festival pa si je potrebno z nekaj sreče zagotoviti ze eno leto pred samim dogodkom. Vstopnice, ki so za evropske standarde dokaj drage, pa gredo vseeno za med – več kot 150 tisoč vstopnic je razprodanih v nekaj urah.

Festiwal opraviči svoj sloves kot en izmed najboljših na svetu. Zakaj? Organizatorji Coachelle pomislijo na resnično na vse in s tem ustvarijo enega najbolj user-friendly festivalov daleč na okoli.

Za prihod na festival iz bližnje okolice lahko obiskovalci uporabijo Uber, ugodno alternativo taksiju, ki te s pomočjo mobilne aplikacije hitro in poceni pripelje do vhoda, seveda pa je možno uporabiti tudi Coachella shuttle buse.

Na samem festivalskem prostoru se nahajajo številni info pointi z izjemno prijaznim osebjem, ki obiskovalcem priskočijo na pomoč npr. pri orientaciji in sporedu nastopajočih glasbenih skupin. Prav tako pa imajo obiskovalci možnost svoje osebne stvari varno pospraviti v varovane omarice, prazne baterije svojih telefonov pa lahko napolnijo na številnih mobilnih postajah za napajanje. Na festivalu je od letošnjega leta dalje možno plačevati s kreditnimi karticami, po prizorišču pa se nahajajo tudi bankomati, v malih splošnih trgovinicah pa je možno kupiti tiste najnujnejše stvari, ki obisk festivala se malo bolj olajšajo. Seveda pa se je mžzno povezati tudi na brezplačni wifi in vse nepozabne vtise iz Coachelle deliti s prijatelji na družbenih omrežjih.

Tudi ponudba hrane in pijače na samem Festiwal ne razočarata – obiskovalci se lahko podkrepijo na več kot 40ih stojnicah (pozabite na dolge čakalne vrste), na voljo pa so tudi tipični ameriški “food truck-i”, kjer lahko lakoto potešite npr. s slastnimi hamburgerji, krompirčkom, vege zavitki ali kitajskimi nudli.

Stonoga
Stonoga

Highlight Coachelle pa niso le glasbeni nastopi, temveč tudi izjemne umetniške instalacije, ki vsako leto poživijo festival s svojimi odtrganimi oblikami in barvami. Letos najbolj prepoznavna inštalacija je prav gotovo orjaška stonoga, ki se premika po festivalskem prostoru med obiskovalci in nudi prepotrebno senco. Nebo je namreč vedno sinje plavo, temperatura pa se čez dan lahko povzpne tudi do 40 stopinj celzija.

Že tradicionalno pa panoramo Coachelle krasi veriga barvitih balonov na nebu ter festivalski vrtiljak, na katerem se lahko za 8$ dolarjev zavrtite visoko v zrak in festival doživite se iz malce višje perspektive. Umetniške instalacije pa navdušijo tudi v večernih urah, saj s svetlobnimi efekti poskrbijo, da festival z barvitimi krošnjami palm zažari v popolnoma novi luči.

Letošnji modni, festivalski hit za punce so nedvomno t.i. flash tatuji indijanskih motivov, začasni tatuji v srebrni in zlati barvi, ki se jih enostavno nalepi na golo kožo.

Flash tatuji
Flash tatuji

Prav tako pa je zabaven tudi stranski program festivala, ki sega od Coachella Art Studia, silent dance žura, do tekmovanja v limbu, twisterju in hula hoop-u. Za ohladitev pa lahko obiskovalci sodelujejo tudi v kepanju s snežnimi kepami in obmetavanju z vodnimi balončki. Potem pa je tu se znameniti pie eating contest, yoga in pilates urice itn.

All in all je Coachella izjemno zabaven, prijazen in kvaliteten glasbeni festival vreden obiska, ko boste v bližini Los Angelesa, vendar bodite pripravljeni, da bo vaša denarnica na koncu tako suha kot sama puščava okoli znamenitega prizorišča.

Besedilo in fotografije: Ana Šmit

Więcej informacji

Więcej informacji:
www.coachella.com

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.