fbpx

Razrezano, vrinjeno, izrezano

Predstavitev umetnosti Williama S. Burroughsa je najbolje začeti kar z njegovimi besedami "Življenje so izsečki", saj so te povod za naslov razstave. Gre za prvo predstavitev pisatelja in umetnika, ki prihaja k nam iz Kunsthalle Wien na Dunaju. V gostujočih državah se je Razrezano, vrinjeno, izrezano uveljavila kot nadvse ...

Ważna informacja
Gdy?
Gdzie?
MGLC, Grad Tivoli, Pod Turnom 3, Ljubljana
Organizator
wydarzenie na Facebooku
Opłata za wejście
od 1,70 do 3,40 evra.

Predstavitev umetnosti Williama S. Burroughsa je najbolje začeti kar z njegovimi besedami “Življenje so izsečki”, saj so te povod za naslov razstave. Gre za prvo predstavitev pisatelja in umetnika, ki prihaja k nam iz Kunsthalle Wien na Dunaju. V gostujočih državah se je Razrezano, vrinjeno, izrezano uveljavila kot nadvse privlačna razstava zaradi bogatega medijskega spleta, s katerim odlično predstavi vizionarsko moč Burroughsovega opusa. Razstava obsega tematski izbor njegovih del, ustvarjenih v različnih medijih: od zvočnih cut-upov, vizualnih kolažev in abstraktnih slik, narejenih s puško šibrovko, do redkih knjig, filmov, fotografij. Na razstavi je poseben poudarek na tehnikah kolaža in cut-upa, saj je s temi močno zaznamoval različne slavne ustvarjalce. Njegovi zgodnji eksperimenti v kolažu z vsemi možnostmi, ki so jih odpirali, so imeli tako širok vpliv na uporabo lepljenja magnetofonskega traku in obliko besedil pri številnih glasbenikih: The Beatles, Frank Zappa, Lou Reed, David Bowie, Brian Eno, Patti Smith, Laurie Anderson in Sonic Youth. Omenjene zvezde so tudi vizualno počastile svojega “idola”. Beatli so ga postavili na svojo naslovnico albuma, za R.E.M. je recitiral pesem Star Me Kitten … Avtorja bomo spoznali še prek njegovega svobodnega duha, prek druženja z ameriškimi beatniki, med katerimi sta bila Jack Kerouac in Allen Ginsberg. Nenazadnje pa razstava izpostavlja tudi njegovo idejo elektronske revolucije, ki so jo posvojili tako hipiji kot punkerji, pozneje še cybernisti.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.