Minęło 40 lat, odkąd firma RUF z Pfaffenhausen wprowadziła model SCR. Najnowszy SCR powraca w odświeżonym, ale wciąż retro wyglądzie. Może pochwalić się nadwoziem z włókna węglowego, z którego wykonano także tzw. podwozie „monocoque”. Całość waży mniej niż obecne Porsche 911 GT3 RS.
Na ubiegłorocznym Salonie Motoryzacyjnym w Genewie RUF-u predstavili model CTR, letos pa malce drugačen model SCR. Ta predstavlja mešanico retro videza in modernega pogona. Poganja ga namreč 4-litrski šestvaljnik s kar 510 koni mechanicznych in 470 Nm navora, ki bo na voljo le s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Pogon ima speljan na zadnji kolesni par in doseže hitrost 320 kilometrów na godzinę. Pri RUF-u so model SCR označili za športni avtomobil za gospode, ki je na pogled tak kot Porscheji serije 911 iz 80. let prejšnjega stoletja.
Kot že omenjeno, je večina avtomobila narejena iz karbonskih vlaken, kar poveča togost in izboljša voznikovo varnost v primeru trka. RUF SCR tehta le 1.240 kilogramov, kar je za 190 kilogramov manj kot aktualni Porsche 911 GT3 RS in ima pri tem le 10 konjskih moči manj. Če model SCR primerjamo z lani predstavljenim modelom CTR, ima novinec bolj čist in manj agresiven dizajn. Na prvi pogled bi se zlahka zmotili in ga zamenjali za 25 let starega Porscheja. Originalni SCR iz leta 1978 je imel 217 konjskih moči in je bil napiljena različica tedaj aktualnega Porscheja 911. Tokrat gre za povsem drugačno zverino, ki je po številkah zelo blizu strupenemu Porscheju 911 GT3 RS. Izdelali bodo le 15 primerkov letno, za katere se bodo navdušenci zagotovo zagrebli.
Galerija: RUF SCR
Więcej informacji:
ruf-automobile.de