fbpx

Slovenska animirana risanka Diego in prijatelji prek Kickstarterja v svet

Risanka Diego in prijatelji

Slovenska animirana risanka Diego in prijatelji gre v svet, podobno kot so šli, le da po drugi poti, Govoreči maček Tom in njegovi prijatelji. Ta risanka za otroke namreč obstaja zgolj v slovenskem jeziku, s sredstvi zbranimi na Kickstaterju pa si ustvarjalci pri produkcijskem studiu Medinmleko nadejajo, da bi buldogu Diegu uspel preboj na angleško govoreči trg. S 30 tisoč evrov zbranimi dolarji bi namreč njegove dogodivščine s sinhronizacijo lahko približali tudi tujim otrokom.

Slovenska animirana risanka Diego in prijatelji, druščina psov s človeškimi lastnostmi, je namenjena tako otrokom (tudi najmlajšim) kot staršem. Kajti ne samo, da je polna življenjskih modrosti in naukov, da uči pozitivnih vrednot, kot so spoštovanje, pomoč, prijateljstvo, moštveni duh, poštenost in ljubezen, za razliko od večine ostalih risank ne vsebuje nasilnih prizorov.

CZYTAJ WIĘCEJ: Rozmowa z Tomem i przyjaciółmi jako serial animowany na YouTube w kwietniu 2015 r

Ob moralni, vzgojni in razvedrilni vrednosti pa se bodo otroci veliko naučili tudi o psih, sicer protagonistih serije, ki smo jo lahko spremljali tudi na POP tv-ju. Zaradi humorja na več nivojih in poučnega prikaza medsebojnih odnosov, pa je risanka s 3D karakterji kot rečeno zanimiva tudi za odrasle.


Trenutno je pripravljenih devet desetminutnih epizod animirane risanke Diego in prijatelji (poleg buldoga so tu še čivava Mimi, basset hound Sokrat, jazbečar Napoleon, hrt Ronda, doberman Zoro in doga Tosca) ter 18-minutna božična izdaja, deseterica pa zdaj upanje po mednarodni prepoznavnosti polaga v Kickstarter kampanjo, s katero iščejo sredstva za sinhronizacijo v obratni smeri kot smo jo sicer vajeni, torej iz slovenščine v angleščino. Za to bi potrebovali 30 tisoč ameriških dolarjev, časa pa imajo do 9. julija 2015.

Risanka Diego in prijatelji
Risanka Diego in prijatelji

Izsek iz risanke:

Więcej informacji

Więcej informacji:
kickstarter.com

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.