Oprócz clio Słoweńcy kochają także przedstawiciela VW segmentu B, o czym świadczą wyniki rynkowe ostatnich lat, jeśli nie dekad. Zmiany w projekcie mają być dyskretne, więcej zmian pozostaje niewidocznych. Zwłaszcza w zaawansowanej technologii, gdzie w pierwszym segmencie otrzymuje światła LED, radarowy tempomat i adaptacyjny system podwozia
Oblikovne spremembe so glede na značko na nosu pričakovano diskretne, obsegajo pa spremenjene prednje luči, masko motorja, več kroma na nosu vozila, predrugačene meglenke, zadnje luči in odbijač, po novem pa tudi opcijo Reflektory LED, ki v tem segmentu veljajo še za čisto eksotiko.
V notranjosti potnike pozdravijo nova oblazinjenja in drugačne vratne obloge, pred voznikom pa so sedaj novi merilniki obrobljeni s kromom. Nov je tudi volanski obroč, katerega osrednji del je obdan s klavirsko črnino. Drugačna so tudi stikala klimatske naprave, ki je sedaj od drugega paketa dalje avtomatska, nad njo pa je nov zaslon informacijsko zabavnega sistema velikosti od 5- pa do 6,5 palcev. Še več novosti pa je na področju napredne tehnike in asistenčnih sistemov. Vedno del serijske opreme je namreč po novem sistem večnaletnega zaviranja, na seznamu doplačil pa najdemo tudi ACC radarski tempomat, prilagodljivo podvozje sport select (nižje za 15 mm), sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, vzvratna kamera in pa sistem za samodejno parkiranje – park pilot.
Osnovni paketi opreme so tako kot prej trije: trendline, comfortline in highline, kot rečeno drugi že pomeni auto AC, od začetka pa je na voljo audio naprava, mali električni paket, daljinsko centralno zaklepanje, ESC in štiri varnostne blazine. Paket highline pa k temu doda še dodatno zatmenjena stekla od B-stebrička dalje, 16″-lita platišča, meglenke s funkcijo osvetljevanja ovinkov in pa paket conncetivity (AUX, USB in bluetooth).
Pri motorjih večjih sprememb ni, so pa vsi agregati sedaj čistejši in tudi že ustrezajo Euro6 normativom glede izpuhov. Na bencinski strani najdemo agregate velikosti 1,0-, oziroma 1,2-litra in moči od 55- do 81 kilovatov, na dizelski pa dve različici 1.4 TDI z 55- in 66 kilovati moči. Menjalnik je v osnovi pet ali šest stopenjski ročni, pri TSI in TDI agregatih pa lahko kupec dobi tudi prestavno avtomatiko DSG.
Jeseni pride na trg še različica bluemotion, jak również športni GTI, ki naj bi malenkostno pridobil na moči (5 ali 10 dodatnih KM). Cene se pričnejo pri 12.218 evrih na bencinski (1.0 trendline) in 15.779 evrih na dizelski strani (1.4 TDI 66 kW comfortline), ponuja pa uvoznik popust na vse različice v višini od 1.500 do 2.000 evrov ter še dodatnih 800 evrov pri financiranju.