fbpx

Wiosenne zmęczenie: jak się go pozbyć?

Czy wiosenne zmęczenie daje o sobie znać? Przeczytaj, jak ją przepędzić!

Wiosenne zmęczenie je nenavadno stanje organizma, ki nastopi na prehodu iz zimskega v pomladni čas. Zanjo so značilni simptomi, kot so utrujenost, zaspanost, pomanjkanje energije in nemotiviranost, v hujših primerih pa tudi razdražljivost, nemir, glavoboli, vrtoglavice in bolečine v različnih delih telesa.

Strokovnjaki so, ko beseda naleti na spomladansko utrujenost, razdeljeni v dva tabora. Prvi so mnenja, da kronična utrujenost mnoge ljudi spremlja skozi celo leto, zato je ni mogoče povezovati z letnimi časi. Drugi jim nasprotujejo in trdijo, da človeško telo pozimi zaradi pomanjkanja gibanja, krajšega dneva in prehranjevanja s hrano, ki ne vsebuje veliko vitaminov, izgubi vitalnost. S pomladjo v naša življenja posije sonce, ljudje želimo naenkrat postati bolj aktivni, telo pa takšnega zasuka preprosto ne prenese. Kljub temu, da je ta teorija dobro uveljavljena, pa zaenkrat še ni oprijemljivih znanstvenih dokazov, ki bi jo potrdili.

Nekateri strokovnjaki so mnenja, da do spomladanske utrujenosti pride zaradi zimskega lenarjenja.
Nekateri strokovnjaki so mnenja, da do spomladanske utrujenosti pride zaradi zimskega lenarjenja.

Če ste v zadnjem času kljub temu, da spite dovolj, pogosto počutite utrujeno, se verjetno že sprašujete, kako pregnati spomladansko utrujenost. Kaj morate storiti, če želite prispevati k boljšemu počutju?

  • Več časa posvetite gibanju v naravi. Lotite se svojega najljubšega športa na prostem in globoko zadihajte na svežem zraku.
  • Uživajte čim več owoce i warzywa, ki bosta vašemu telesu zagotovila prepotrebne witaminy. V kolikor je to mogoče, izberite biološko pridelano hrano domačega izvora.
  • Vaše telo po božično-novoletnih praznikih in pustu potrebuje nov zagon, zato ga je potrebno prečistiti. Na svoj jedilnik uvrstite razstrupljevalna živila, kot so denimo česen, limona, kivi, zelena listnata zelenjava, olivno olje, avokado in zeleni čaj.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.