Drugi rok z rzędu świąteczna reklama Pornhuba nieoczekiwanie porusza. W reklamie filmy dla dorosłych prezentowane są jako antidotum na wakacyjną samotność.
Gledanje filmov za odrasle res ni univerzalno zdravilo, ki bi pozdravilo vse naše tegobe. Glede na raziskavo Annenberg Public Policy Centra iz leta 2014 je povečano število samomorov med prazniki le medijski mit. Sezonska razpoloženjska motnja ali sezonska depresija (SAD) je v času praznikov seveda bolj pogosta, a le redkokdo razlikuje med pravo motnjo in le ‘grinchevskim’ odnosom do praznikov. Tudi Dana Foundation, ki podpira nevrološke raziskave, potrjuje, da so lahko božični prazniki ‘kritična točka’ za ljudi, ki so nagnjeni k anksioznosti in depresiji skozi celo leto. “Prazniki so lahko čas, ko so stvari, ki sprožijo depresijo – žalost, spori, tranzicije –, v izobilju,” dodaja Myrna Wiessman, epidemologinja in psihiatrinja na Dana Alliance for Brain Initiatives.
CZYTAJ WIĘCEJ: Ta poljski božični oglas je obnorel internet
V tem primeru je božični oglas Pornhuba dobrodošlo opozorilo, da obstaja možnost, da lahko imajo tudi tisti, ki so sami, vsaj nekoliko vesel božič.