fbpx

Produkty miejskie słoweńskich projektantów DSGN Domus

DSGN Domus izdelki so estetsko dovršeni, praktični, obenem pa jih je mogoče v celoti reciklirati.

Nie ma nic lepszego niż wielokrotny powrót do natury w taki czy inny sposób. Jeśli nie stać nas na codzienny spacer, możemy po prostu zabrać naturę do domu. Zespół słoweńskich projektantów DSGN Domus powraca do niego z estetycznie doskonałymi produktami drewnianymi, a jego „partner w kreatywności” Fat Rat z symetrycznymi i miejskimi nadrukami dzikich zwierząt.

Prav iz želje »nazaj k naravi« izhajata mlada slovenska oblikovalca, Gregor Ilnikar I Jure Klemenčič, ki sta tik pred koncem lanskega leta pod imenom DSGN Domus na ogled prvič postavila svoje lesene izdelke – namizno lučko in preprosto, toda zanimivo gospodinjsko desko. Svojo strast do kreativnosti sta vsak po svoje začela gojiti že v otroštvu, ko sta ustvarjala v domači delavnici, pozneje pa postala sošolca na faksu. Ni trajalo dolgo, da sta ugotovila, koliko podobnih idej in konceptov imata, zato se jima je porodila ideja o medsebojnem sodelovanju. Podobno sta s sodelovanjem začela tudi Gregor in Petra Ogrin, ki sta sprva ustvarjala pod znamko Gruby szczur, katero je nato s še več urbanimi grafikami in potiski prevzela Petra, Gregor pa jo je ubral v lesene vode.

Gregor in Jure uživata v izdelovanju lesenih produktov, Petra pa se drži svojih simetričnih divjih živali.
Gregor in Jure uživata v izdelovanju lesenih produktov, Petra pa se drži svojih simetričnih divjih živali.

Ko fanta opisujeta proces dela se zdi, da je zanju to sestavljanje sestavljanke, ob kateri neizmerno uživata, kar se tudi odraža v izdelkih, ki skupaj z imenom, etiketo in s privlačno embalažo zlahka postanejo del doma. Med estetsko dovršenimi izdelki, ki so obenem praktični in jih je za povrh mogoče še v celoti reciklirati, zdaj najdemo namizno lučko iz orehovega, brezovega, brestovega in akacijevega lesa ter kuhinjske deske nekoliko drugačne oblike.

Les za fanta, ki že izdelujeta nove, okolju še bolj prijazne produkte, za katere za zdaj namigneta le to, da bodo fuzija lesa in betona, pomeni odklop od vsakdanjika, nekaj kreativnega, hkrati pa neomejeno možnost ustvarjanja. »To je težko opisati, je nekaj podobnega kot slikarju pomenita čopič in platno,« še povesta in ne skrijeta, da so njune sanje, da bi si od svojega hobija želela tudi živeti.

Od hipsterskega jelena do divjih gozdnih živali

Z novimi, inovativnimi tematskimi grafičnimi potiski pa bo letos postregla tudi Petra, ki je sredi ustvarjanja nove Fat Rat kolekcije sitotisk potiskov in unikatnih grafik geometrijskih linij. Te že od daleč prepoznamo po oblikah živali in do potankosti izčiščeni podobi. Medtem ko je v božičnem času med drugim predstavila hudomušnega hipsterskega jelena z očali v srajci in puloverju, je v prejšnjih kolekcijah upodobila tudi nosoroga, tigra, sovo in žirafo. »Na potiskih so večinoma res živali. Zgodba je v bistvu precej smešna, ker sva se z Gregorjem nekega dne, čisto izven konteksta pogovarjala, kako se reče divjim živalim po špansko. Ker nisva vedela, sva izstrelila: Loz animalez vajld, ki je v bistvu mešanica španščine in angleščine (loz animalez = los animales = živali, vajld = wild = divje). Zdelo se mi je precej zabavno in tako so nastajale grafike divjih živali. Tudi prva kolekcija se imenuje Loz animalez vajld,« pojasnjuje Petra. In če smo se spraševali, zakaj med divjadjo ni podgane, je odgovor preprost: »Ker je kovačeva podgana vedno bosa

Čeprav nogavic Petra še ni potiskala, si lahko za mrzle zimske dni omislimo potiskan pulover ali majico, po trgovinah nakupujemo s privlačno nakupovalno vrečko, za piko na i pa lahko na izdelek pripnemo še leseno broško. Ker si nadobudna oblikovalka želi ustvarjati unikatne, prepoznavne kroje oblačil s Fat Rat potiski, ni vrag, da nas prav kmalu ne preseneti s kakšnim unikatnim kompletom. Za konec nam je namreč še zaupala, da se ravno dogovarja za nekaj svežega in še bolj divjega.

Więcej informacji

Więcej informacji:
dsgndomus.wix.comwww.facebook.com/dsgn.domusfatratkru.wix.com/fatrat

 

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.