fbpx

Us3

Smo ljubitelji jazza, pa si ne moremo tega priznati na glas? Se vseeno radi zatekamo k bolj plesnim ritmom, pa tega ne povemo nikomur? Če je odgovor pritrdilen, je rešitev kot na dlani. V Kino Šiška prihaja legendarni londonski jazz, hip-hop, breakbeat kolektiv Us3. Še vedno nismo navdušeni? To je ...

Ważna informacja
Gdy?
Gdzie?
Kino Šiška, Trg prekomorskih brygad 3, Lublana
Organizator
wydarzenie na Facebooku
Opłata za wejście
18 euro, 20 euro w dniu koncertu.

Smo ljubitelji jazza, pa si ne moremo tega priznati na glas? Se vseeno radi zatekamo k bolj plesnim ritmom, pa tega ne povemo nikomur? Če je odgovor pritrdilen, je rešitev kot na dlani. V Kino Šiška prihaja legendarni londonski jazz, hip-hop, breakbeat kolektiv Us3. Še vedno nismo navdušeni? To je kolektiv, ki je v devedesetih z uspešnicami, kot so Cantaloop, Come On Everbody, I got It Going On ter mnogimi drugimi, jazz približal mlajšemu občinstvu. Zgodbo je začel Geoff Wilkinson, producent, ki se skriva za Us3. Na prvem singlu, ki je izšel za založbo Ninjatune leta 1991, je uporabil sample Blue Note klasike Sookie Sookie. V času, ko je uporaba samplov drugega izvajalca v svojem glasbenem delu veljala za svetoskrunstvo, je upravičeno čakal na tožbo. Namesto tožbe ga je založba Blue Note povabila k sodelovanju in mu odprla celotno svojo glasbeno zakladnico, kar je Wilkinson optimalno izkoristil. Rezultat – antološki album Hand On The Torch v začetku devedesteih je presegel vsa pričakovanja. Uspešnica Cantaloop (Flip Fantasia) z neubranljivim grooveom Herbia Hancocka se je zavitela med deset najboljših ameriške lestvice, album Blue Note pa je postal prvi platinasti album. Geoff je s samplom ene vodilnih melodij z jazzovskih plesišč v razcvetu nevede zagnal verižno reakcijo. V Ljubljano prihaja z osemčlansko na żywo skupino, s katero nas bo s pomočjo starih uspešnic popeljal na nepozabno glasbeno doživetje. Hkrati se skupina Us3 nahaja na turneji ob promociji njihovega novega albuma Lie, Cheat & Steal.

Poprzedni
Bruc 2011

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.