Dyrektor kreatywna i fotografka Viktorija Pashuta, która pochodzi z Kalifornii, stworzyła dla magazynu Vanichi serię zdjęć zatytułowaną What If Guys Were Social Networks, w której pokazała, jak wyglądaliby faceci ubrani w sieci społecznościowe.
Po prvi fotografski seriji What If Girls Were Internet Browsers, je fotografinja Wiktoria Pashuta ustvarila še drugo serijo fotografij What If Guys Were Social Networks, kjer je odgovorila na vprašanje, kako bi priljubljena socialna omrežja izgledala, če bi bila dejansko iz mesa in krvi.
CZYTAJ WIĘCEJ: 11 rzeczy, których mężczyźni nie wiedzą o swoich garniturach
Fotografinja, ki je svoje fotografije objavila v reviji Vanichi je pojasnila, da s vplivom socialnih omrežij na vsakdanje življenje čutimo njihovo neposredno prisotnost ter nujnost njihove uporabe, kot naš glavni vir komunikacije – na spletu se tako družimo s prijatelji, sorodniki in sodelavci, kar je socialna omrežja nekako postavilo v vlogo “živih”. Logotipe je umetnica tako uporabila kot vizualno referenco, pa tudi kot način prenosa njihovih kvalitet ter uporabnosti v modo.
Facebook je tako upodobljen priložnostno, Twitter klasično, Pinterest kreativno, LinkedIn podjetno, Instagram vintage, Flickr umetniško, Tumblr trendovsko ter Google+ inovativno. Kateri je vaš najljubši?
Oglejte si serijo fotografij v galeriji.
Więcej informacji:
vanichi.com I pashutaphotography.com