fbpx

Sramežljiva embalaža Naked zardi, ko se je dotaknemo

Sramežljiva embalaža Naked

Ruski produktni oblikovalec Neretin Stas je v sklopu izobraževanja razvil inovativen koncept za interaktivno embalažo linije izdelkov za nego Naked. “Nagim” tubam in stekleničkam, ki s svojim rožnatim in oblinastim videzom spominjajo na dele človeškega telesa, je poleg človeškega videza vdahnil tudi občutek za sram in ugodje, saj prvotno svetlopolti izdelki ob dotiku živo rdeče zardijo. Najbrž jim je všeč …

Neretin Stas je šel pri oblikovanju embalaže za linijo imaginarnih produktov za nego, ki jo je poimenoval Naked, korak dlje, saj si jo je zamislil kot izjemno človeško, celo sramežljivo.

Sramežljiva embalaža Naked
Sramežljiva embalaža Naked

Neretinova interaktivna embalaža ima videz zaobljenih delov telesa, še več – ne samo da bledo rožnate tube in stekleničke Naked spominjajo na kožo svetlopoltih ljudi, ob uporabi se odzovejo tudi na človeški dotik in sramežljivo, živo rdeče zardijo. To človeško lastnost je oblikovalec embalaži vdihnil z uporabo termokromatične barve, ki je občutljiva na toploto in zato reagira na človeški dotik, tako kot so barvo spreminjali v 90-ih izjemno popularni razpoloženjski prstani.

CZYTAJ WIĘCEJ: Yann Rabanier: Piękne portrety celebrytów

Więcej informacji

Więcej informacji:
www.behance.net

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.