fbpx

Z gledanjem slik zimske pokrajine se boste bolj pravilno odločali

Kognitivna disonanca in mamljive ponudbe nikoli ne počivajo. Skladno s tem vsi tu in tam sprejmemo kakšne odločitve, ki jih pozneje obžalujemo: kljub dieti pojemo hamburger, ki v času lakote diši tako omamno; namesto spanja si privoščimo maraton najljubše serije; sredi tedna pretiravamo v pitju alkohola. Morda vam pri takšnih dilemah lahko pomaga preprosta rešitev: z gledanjem slik zimske pokrajine se boste bolj pravilno odločali!

Študija, izvedena na univerzi Ben Gurion, je nakazala, da se lahko kognitivni nadzor poveča z gledanjem fotografij, ki prikazujejo hladno okolje. Rezultati so pokazali, da se boste gledanjem slik zimske pokrajine bolj pravilno odločali.

Hladno okolje verjetno povečuje možnost sprejemanja boljših odločitev
Hladno okolje verjetno povečuje možnost sprejemanja boljših odločitev.

Kognitivni nadzor je zmožnost inhibicije avtomatskih procesov v namen doseganja dolgoročnejših ciljev. Omejen je pri osebah s problemi z odvisnostjo, hiperaktivnostjo in depresivnostjo. V omenjeni študiji so morali udeleženci gledati v nasprotno smer pojavljanja dražljaja. Zraven so gledali slike zimskih pokrajin ter si predstavljali, da so tam, ali pa so gledali slike toplejših pokrajin ter si ravno tako predstavljali, da so v tistem okolju.

CZYTAJ WIĘCEJ: 10 tajemniczych historycznych zdjęć, których nie da się wyjaśnić

Z ogledom takšnih slik se boste lažje uprli skušnjavi
Z ogledom takšnih slik se boste lažje uprli skušnjavi.

Wyniki pokazały, że tak udeleženci veliko lažje odmaknili pogled od dražljaja, ko so si predstavljali, da so v hladnem okolju. Toplota asociira na zrelaksowane otoczenie, hlad pa sproži alarm in možno potrebo po uporabi kognitivnega nadzora. Ko se boste naslednjič bojevali z določeno skušnjavo, si oglejte sliko hladne pokrajine, saj boste tako verjetno lažje sprejeli dolgoročno boljše odločitve.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.