fbpx

Zabava v pižamah v newyorškem muzeju Museum of Natural History, poslej tudi za odrasle

V filmu »Noč v muzeju« je bilo v prirodoslovnem muzeju Museum of Natural History živahno, tudi ko je ta zaprl svoja vrata in podobno se že od leta 2006 dogaja v neceluloidnem svetu, le da voščeni liki ostajajo voščeni, šunder pa povzročajo otroci, ki v njem preživljajo noč. A zakaj bi se zabavali zgolj otroci? S 1.8. je prišla sofisticirana, 'NC-17' verzija, ki bo rezervirana samo za tiste nad 21 let.

Med muzeji trenutno vlada trend alternativnih oblik serviranja vsebin, in prenočitev je ena izmed njih. Odrasla različica, ki poteka od 18.30 do 9.00 ure in vključuje ekskluzivne vodene oglede, hrano in jedačo, dostop v muzejsko zaodrje, a za razliko od naše ‘muzejska noči’ ni  brezplačna, saj boste morali zanjo odšteti nič kaj skromnih 276 evrov. A če mislite, da boste za ta denar dobili mehko posteljo, se motite. Spalna vreča in tla bosta vso udobje, a nikjer drugje ne boste mogli spati pod velikim modrim kitom.

CZYTAJ WIĘCEJ: W Szwajcarii powstanie spiralne muzeum

Ta muzejska noč bo malce manj pustolovsko obarvana kot tista od nočnega čuvaja v filmu »Noč v muzeju«, a zato nič manj nepozabna.
Ta muzejska noč bo malce manj pustolovsko obarvana kot tista od nočnega čuvaja v filmu »Noč v muzeju«, a zato nič manj nepozabna.

Dostop do prostorov, ki so čez dan podobna mravljiščem, bodo tokrat kot scene iz filma »Jaz Legenda«. Za misteriozen duh poskrbi ogled z baterijami, noč pa je tudi zvezdniška, a ne ker bi zrli v zvezde na nebu, ampak zaradi zvezde znanosti Neila deGrasse Tysona, ki obiskovalce počasti s svojim glasom v polnočni projekciji »Dark Universe space show«.


V Kaufmannovem teatru lahko ‘muzejski taborniki’ pobližje spoznajo divje živali in 20 vrst pajkovcev, avanturo pa ob budnici ob sedmih zjutraj zaokroži lahek zajtrk. Predstava, da so muzeji dolgočasni, je tako samo še za v muzej!

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.