fbpx

Badania mówią: kobiety lepiej dogadują się z przyjaciółmi niż z partnerami!

Idea bratniej duszy wyraźnie należy już do przeszłości, ponieważ kobiety zwierzyły się, że wolą spędzać czas z przyjaciółmi niż z partnerem. Czy ty też?

Ni pomembno, od kod prihajaš, koliko si stara, jaką osobą jesteś – v svojem življenju boš imela vsaj en poseben odnos z neko osebo, ki ga boš veliko bolj cenila kot odnose z drugimi ljudmi.

Sodeč po rezultatih studia, je za ženske veliko pomembnejši odnos s prijateljicami kot partnerjem – več kot 50 odstotkov anketirank (v raziskavi je sodelovalo 1517 žensk) je namreč priznalo, da raje preživlja čas s prijateljicami kot s svojimi partnerji.

S kom ti raje preživljaš čas?
S kom ti raje preživljaš čas?

Glavni razlog, zaradi katerega ženske uvrščajo prijateljice na prvo mesto, je zrozumienie. Kot ženske pravijo, s svojimi prijateljicami se lahko pogovarjajo o vseh stvareh (57 %), tudi tistih, ki jih ne morejo zaupati partnerju (44 %). Pomembno jim je tudi to, da so jih prijateljice pripravljene poslušati (45 %).

Kateri so drugi razlogi, da se ženske raje odločijo za žensko družbo?

  • “Uživamo v istih stvareh.” (41 %)
  • “Nasmejemo se do solz.” (39 %)
  • “Lahko sem svoja.” (29 %)
  • “Imava skupno zgodovino.” (29 %)
  • “Dobro mi svetujejo.” (28 %)
  • “Manj so nadležne.” (26 %)
  • “Veliko stvari nas združuje.” (25 %)
  • “Imajo boljši smisel za humor.” (19 %)
  • “Podivjamo, ko smo skupaj.” (18 %)
Podivjamo, ko smo skupaj!
Podivjamo, ko smo skupaj!

Raziskavo je izvedlo britansko podjetje Champneys, ki v okviru hotelskih bivališč nudi tudi centre lepote (SPA in velnes). Kot pravijo, v njihovi statistiki je zabeleženo, da se je v zadnjih letih podvojilo število rezervacij vikend paketov, ki so jih koristile prijateljice. Zato so izvedli raziskavo, s katero bi ugotovili, čigavo družbo imajo ženske raje.

Četudi raziskava potrjuje, da ženske raje preživljajo čas s prijateljicami, je potrebno upoštevati tudi dejstvo, da so tovrstni oddihi v centrih lepote predvsem v domeni žensk in jih podjetja njim tržijo, zaradi česar so lahko rezultati ne ravno reprezentativni. A, če je verjeti rezultatom, so ženske zahtevne – lahko moški izpolni vse te zahteve?

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.