fbpx

Hervis amplia seu modelo de negócios de sucesso com o projeto de vendas multicanal

O maior retalhista esloveno de equipamento desportivo combina vendas online e clássicas.

Hervis ele apresentou projekt večkanalne prodaje (você cross-channeling), ki združuje spletno in klasično prodajo v trgovinah. S tem pomembnim strateškim korakom povezovanja in prepletanja različnih nakupovalnih kanalov se največji slovenski trgovec s športno opremo odziva na vse večjo priljubljenost spletnega nakupovanja. Kupcem, ki lahko odslej izkoristijo vse prednosti različnih dimenzij nakupovanja, tako Hervis nudi možnost novega, edinstvenega načina nakupovanja, ki ga označuje tudi slogan projekta »More ways to shop« (Več možnosti nakupovanja).

 

Projekt večkanalne prodaje zagotavlja podjetju, da bodo tudi njegove poslovalnice v manjših krajih s povezovanjem s spletno trgovino pridobile celoten nabor izdelkov in velikostnih številk. Hervis je novost predstavil v celotni regiji CEE. Kupcem bo tovrstni nakupovalni način, ki prinaša številne prednosti, tako poleg v Sloveniji na voljo tudi na Češkem in Madžarskem, v Avstriji pa jim je že od pomladi. Prek spleta naročeno blago bo mogoče prevzeti na domu ou v najbližji Hervisovi poslovalnici in če bo potrebna zamenjava kupljenega blaga, bo le-to mogoče storiti nemudoma na kraju samem. Poleg tega bo mogoče izdelke preizkusiti v fizični trgovini ter jih nato s pomočjo kod QR ob izdelkih in na podlagi svetovanja prodajalcev naročiti v Hervisovi spletni trgovini.

foto: Grega Wernig

Mais Informações

Mais informações em:

www.hervis.si

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.