Em primeiro lugar, queremos dizer neste sentido que a lancha Dasher de Hinckley foi projetada desde o início com a intenção de ser um barco elétrico completo e luxuoso. Há uma diferença se tivermos uma embarcação já desenvolvida em que apenas a propulsão é alterada, ou se imaginarmos um luxo movido eletricamente logo no início do planejamento e criarmos o produto final em torno dessa ideia.
Hinckleyjeva plovila se med nami že skoraj 90 anos. V tem času si je podjetje ustvarila visok renome med ljubitelji luksuznih plovil. Njihov najnovejši gliser Dasher predstavlja popolnoma nov izdelek, za katerega je bilo potrebnega veliko načrtovanja e premetenega iskanja rešitev. Ena izmed rešitev je vsekakor uporaba modernih, lahkih materialov. Pri 2950 kilogramih je Dasher Hinckleyjevo najlažje plovilo. Za trup in ostalo površino gliserja so uporabili fibra de carbono, kar je poleg teže dodalo še izredno trdnost trupa. madeira de teca je skorajda Hinckleyjev zaščitni znak, a so se mu tokrat morali odpovedati. Zgolj zaradi teže seveda. Zamenjala ga je umetna masa, ročno pobarvana v imitacijo lesa in med njo in pravim tikom je na prvi pogled nemogoče opaziti razliko.
Za pogon Dasherja skrbita dva elektromotorja Deep Blue 80i 1800, vsak z 80 konjskimi močmi. Motor izdeluje nemško podjetje Torqeedo, vsakega pa poganja baterija s 40 kWh, vzeta iz carro BMW i3. Baterije omogočajo okoli 60 quilômetros dosega pri hitrosti okoli 16 km/h. Če želite biti hitrejši, tj. med 30 in 40 km/h, se bo razdalja znižala na 40 kilometrov. Da ne bi prihajalo do zmede pri količini energije, je osrednji zaslon na dotik prilagojen prav temu, saj stalno spremlja razmerje moči in preostale energije. Tako bo strah pred prazno baterijo povsem redundante.
CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: TORQEEDO: ELEKTRIČNI GLISERJI Z BMW DNK-JEM
Prednost električnih plovil pred električnimi avtomobili je tudi v tem, da je infrastruktura v marinah že nared. Dasher namreč za polnjenje svojih baterij potrebuje le 4 ure, če ga priklopimo na 50-ampersko linijo. Hinckleyjev Dasher bo svoje kupce našel predvsem v Evropi, kjer je mnogo jezer, na katerih je motor na notranje zgorevanje prepovedan. E o preço? Ni prav poceni, saj vsa ta tehnologija nekaj stane, in zato je treba za Dasher odšteti okoli pol milijona ameriških dolarjev.
Galerija slik: Hinckley Dasher
Mais Informações:
hinckleyyachts.com