fbpx

Kia sorento – A terceira geração do SUV coreano está ainda mais prestigiada e performante

A grande maioria das pessoas já conhece o nome Sorento como o maior SUV dos últimos anos da marca coreana Kia, em rápido crescimento, que está preparando a terceira geração deste modelo para o outono. Ele cresceu e se aproximou da concorrência premium entre os SUVs médios em termos de dimensões e, consequentemente, recebeu motores mais potentes, mais equipamentos e tecnologia avançada em seu interior.

Čeprav uradne slike notranjosti še niso pricurljale na splet, pa so pri Kiji objavili prve skice, kako naj bi notranjost dejansko izgledala. Iz teh lahko vidimo, da bo notranjost obččutno modernejša, predvsem pa prestižnejša v primerjavi z tisto pri  akutalnem sorentu. To me drugim dokazujejo tudi sedeži s funkcijo hlajenja.
Čeprav uradne slike notranjosti še niso pricurljale na splet, pa so pri Kiji objavili prve skice, kako naj bi notranjost dejansko izgledala. Iz teh lahko vidimo, da bo notranjost obččutno modernejša, predvsem pa prestižnejša v primerjavi z tisto pri akutalnem sorentu. To me drugim dokazujejo tudi sedeži s funkcijo hlajenja.

Sorento tretje generacije je v dolžino zrasel za quase 10 centímetros, sedaj meri 4,78 metra, medosje je podaljšano kar za osem centimetrov, več ga je tudi v širino in višino. Oblikovno gledano nadaljuje vizijo Petra Schreyerja in njegovega značilnega “tigrovega nosu”, kot se je prijelo ime značilne podobe prednjega dela vozil te korejske znamke, obenem pa nadgrajuje obliko aktualne generacije sorenta, s katerim je sorodnost lepo vidna. Ozka svetila se tako zarezujejo globoko proti sredini blatnikov, streha nežno pada proti zadku, zadnji del pa zaznamujeta Luzes LED, ki malenkost spominjajo na tiste pri audiju Q7, športno noto pa mu daje lepo viden spojler nad prtljažnimi vrati.

CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: Kia pro_cee`d test - a aparência perfeita de um cupê esportivo 

Korejci so predvsem glede izgleda in vsebin v notranjosti še precej skopi, bodo pa v prihodnjih tednih na splet zagotovo pricurljale tudi slike potniške kabine. Bi pa naj ta bila zelo prostorna in ponujala veliko novih vsebin v obliki napredne tehnike in asistenčnih sistemov. S fotografij zunanjosti je med drugim vidna kamera na prednjem delu, zato lahko ugibamo, da bo avto poznal “ptičjo perspektivo” nadzora nad okolico, po bočnih senzorjih sodeč pa mu ne bo tuje niti estacionamento automático.

Tudi glede pogona je še malo znanega, gotovo pa bodo vsi motorji v skladu z euro6 naravovarstvenim standardom, pričakujemo lahko 2,0 in 2,2 dizle, pa tudi versão híbrida. V Južni Koreji prodaja steče že konec meseca, pri nas naj bi nekje do konca leta.

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.