Kia sorento – Tretja generacija korejskega suva še bolj prestižna in nastopaška

Zadnjič posodobljeno: :

Pod imenom sorento velika večina že pozna največjega suva v preteklih letih hitro rastoče korejske znamke Kia, pri kateri za jesen pripravljajo tretjo generacijo tega modela. Ta je zrasel in se po merah približal premium konkurenci med srednjimi suvi, temu primerno pa dobil bolj zmogljive motorje, v notranjosti pa več opreme in napredne tehnike.

Čeprav uradne slike notranjosti še niso pricurljale na splet, pa so pri Kiji objavili prve skice, kako naj bi notranjost dejansko izgledala. Iz teh lahko vidimo, da bo notranjost obččutno modernejša, predvsem pa prestižnejša v primerjavi z tisto pri  akutalnem sorentu. To me drugim dokazujejo tudi sedeži s funkcijo hlajenja.
Čeprav uradne slike notranjosti še niso pricurljale na splet, pa so pri Kiji objavili prve skice, kako naj bi notranjost dejansko izgledala. Iz teh lahko vidimo, da bo notranjost obččutno modernejša, predvsem pa prestižnejša v primerjavi z tisto pri akutalnem sorentu. To me drugim dokazujejo tudi sedeži s funkcijo hlajenja.

Sorento tretje generacije je v dolžino zrasel za skoraj 10 centimetrov, sedaj meri 4,78 metra, medosje je podaljšano kar za osem centimetrov, več ga je tudi v širino in višino. Oblikovno gledano nadaljuje vizijo Petra Schreyerja in njegovega značilnega “tigrovega nosu”, kot se je prijelo ime značilne podobe prednjega dela vozil te korejske znamke, obenem pa nadgrajuje obliko aktualne generacije sorenta, s katerim je sorodnost lepo vidna. Ozka svetila se tako zarezujejo globoko proti sredini blatnikov, streha nežno pada proti zadku, zadnji del pa zaznamujeta LED luči, ki malenkost spominjajo na tiste pri audiju Q7, športno noto pa mu daje lepo viden spojler nad prtljažnimi vrati.

PREBERITE ŠE: Kia pro_cee`d test – popoln izgled športnega kupeja 

Korejci so predvsem glede izgleda in vsebin v notranjosti še precej skopi, bodo pa v prihodnjih tednih na splet zagotovo pricurljale tudi slike potniške kabine. Bi pa naj ta bila zelo prostorna in ponujala veliko novih vsebin v obliki napredne tehnike in asistenčnih sistemov. S fotografij zunanjosti je med drugim vidna kamera na prednjem delu, zato lahko ugibamo, da bo avto poznal “ptičjo perspektivo” nadzora nad okolico, po bočnih senzorjih sodeč pa mu ne bo tuje niti samodejno parkiranje.

Tudi glede pogona je še malo znanega, gotovo pa bodo vsi motorji v skladu z euro6 naravovarstvenim standardom, pričakujemo lahko 2,0 in 2,2 dizle, pa tudi hibridno različico. V Južni Koreji prodaja steče že konec meseca, pri nas naj bi nekje do konca leta.

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Nissan Ariya: ko koncept postane resničnost