O comprador clássico da Mercedes não é o mais jovem. Ele não precisa de um banco traseiro para seus equipamentos esportivos, carrinhos de bebê, etc. Ele passou por isso em algum momento no passado, nos anos em que estava apenas planejando seu caminho de vida. Daí o fato de que as peruas Mercedes nunca foram populares entre os compradores desta marca. Eles representam apenas uma modesta e média porcentagem de 10% do total de vendas. A Mercedes quer mudar isso com o modelo CT, cujas vendas começaram hoje.
Mercedes si praktično z vsakim novos modelos, ki ga pošlje na trg želi populacije, ki po mercedesih prej ni posegala. Jezi ga predvsem dejstvo, da je konkurenca v tem segmentu izjemno uspešna in že nekaj časa ustvarja boljše tržne deleže.
Z novim razredom C in oblikovnim pristopom modelov zadnje generacije, pa se želi približati dinamični populaciji kupcev. Le tem, pa je v svoji genetiki namenjen model C T, oziroma C Estate.
Priznati je potrebno, da pri obliki mercedesovi oblikovalci pod taktirko vodje design oddelka Roberta Lešnika, ne grešijo. Novi C T (estate) je oblikovno izjemno dinamično vozilo z neverjetno skladnostjo linij in tistim X faktorjem, ki mercedese postavlja na drug nivo, kot ostala dva nemška konkurenta. Pozornost do detailov in izdelave, gosto e vonj materialov je enostavno drugačen in občutek je, da prav na tem področju mercedes išče tistega nekoliko bolj zahtevnega kupca. Kupca z enostavno več okusa in prefinjenosti.
C model je tehnološko tisti model pri katerem ta znamka stavi in uvaja napredne tehnologije asistence pri vožnji. Le ti so namenjeni predvsem izboljšanju pasivne varnosti in preprečevanju klasičnih vozniških napak. Na tem področju je mercedes vodilni v segmentu saj ponuja vrhunske varnostne pripomočke, kot je sistem active lane assist, ki tudi samodejno popravi volan, če zapeljemo preko črte ter sistem presafe, ki do hitrosti 50 km/h in ob zaznavanju ovire ali pešca na cestišču samodejno ustavi vozilo in pri tem prepreči najhujše.
Občutki v vožnji so odlični tudi zaradi prilagodljivega zračnega vzmetenja AIRMATIC, ki tako kot v admiralski ladiji te znamke, mercedesu razreda S poskrbi za predvidljivo nastavljanje vzmetenja s spremljanem podlage vozišča. O kvaliteti tega elementa priča tudi podatek, da ima C T “dovoljenje” za vleko tudi do 1800 kilogramov težke prikolice z naletno zavoro, kar pa je skoraj dostavniški podatek.
Posebno akcijsko ponudbo bodo pripravili v prihodnjih dneh.
Mais Informações:
mercedes-benz.si