Je že tako, da pozornost vlečejo nenavadne stvari in tega se v oglaševanju zavedajo prav vsi. Organizacija za zmeren ribolov "FishLove" je združila živalski in človeški svet na prav poseben način. Ter tako že leta z isto zgodbo povzroča veliko publicitete.
É verdade! Velikokrat smo že videli gole celebridades e zvezdnike, objemat takšne in drugačne domače živali. Redko, pa tovrstna estetika fotografije preseže vrednost kiča. Ta presežek je tudi letos uspel francoskemu fotografu Denisu Rourvu, ki je razvil očesu izjemno zanimivo oglaševalsko kampanijo, ki nagovarja k zmernemu ribolovu. Organizacija FishLove pa je tudi letos požela veliko publicitete.
Kombinacija estetike človeškega telesa in rib takšnih in drugačnih vrst ter detaili, postrežejo z estetsko izkušnjo gracioznosti tako ene kot druge vrste. Pošasti globin postanejo mistična pravljična bitja in ustvarijo izjemen kontrast. Prav ta kontrast naj bi opazovalcu dvignil zavedanje o tem, kako pomembno je ohranjanje oceanov za prihodnje generacije.
Organizacija “FishLove” pojasnjuje motiv za tovrstno akcijo z besedami:”Globalni ekosistem morj se bo prej kot v eni generaciji sesul, ukrepanje je nujno danes in ne jutri!”
Vas zanima, kako izgleda ta nenavadna oglaševalska akcija skozi oči treh različnih fotografov?! Verificar fotogalerije 2013,2012 in 2011.
Več informacij o organizaciji:FishLove