fbpx

Nokia 8: a lenda retorna, atacando diretamente os gigantes Samsung, Apple, Huawei...

NOKIA é um nome familiar e nacionalizado na área de celulares, que com o modelo NOKIA 8 está voltando seriamente ao jogo para os compradores. Štrene, o modelo NOKIA 8 deve se misturar com a linha de modelos Samsung Galaxy, Apple e todos os smartphones topo de linha. Além do nome, traz também algumas novidades vistas pela primeira vez, bem como a excelência pela qual esta marca foi conhecida na sua história semipassada.

NOKIA je blagovna znamka, ki se je v polpretekli zgodovini znašla v vsakem žepu povprečnega Slovenca v obliki ponarodelega telefona NOKIA 3310, a je s prihodom pametnih telefonov pred dobrim desetletjem zaradi napačnih odločitev te znamke izjemno hitro zamrla, a ne tudi v celoti izginila. HDM Global je v preteklem letu sprejel odločitev in za blagovno znamko, ki je še vedno v srcih ljudi, skoval prihodnost, katere pravi načrt je razkrit prav s telefonom NOKIA 8.

NOKIA se vrača in to z izdelkom, ki po karakteristikah na papirju kaže na najvišji razred pametnih telefonov. Tja, kjer je Samsung s svojo linijo Galaxy, LG s svojim LG G6 in Huawei s svojim P10. Torej telefon, ki v svojem drobovju skriva Snapdragon 835™ – procesor, ki je v vgrajen v nekatere neposredne konkurente – Samsung Galaxy S8 in S8, Xiaomi Mi 6, Sony Xperia XZ Premium, HTC U11, OnePlus 5 … Vsekakor družba, ki poka od procesorske moči. Premore 4 GB de memória de trabalho, medtem ko je notranjega spomina za podatke 64 GB in je razširljiv s spominsko kartico do 256 GB. Napravo krasi 5,3-palčni IPS LCD QHD-zaslon z ločljivostjo 2560 x 1440, ki je zaščiten s steklom Corning® Gorilla® Glass 5 stopnje. Baterija je povprečno velika, a vsekakor ne majhna in premore 3090 mAh ter podpira hitro polnjenje. Polni pa se prek že standardnega priključka Type-C.

A tu se zgodba ne zaključi. NOKIA si je za partnerja pri fotografiji izbrala optičnega specialista ZEISS, ki v zgodbo prinaša zares poglobljeno optično znanje in po vzoru Huaweijevega sodelovanja z Leico prinaša na mizo zagotovilo, da fotografija in video ne moreta biti slaba, temveč sta lahko le nadpovprečna. Saj se ZEISS drugače ne bi podpisal pod takšen izdelek. In na tovrstne adute stavi NOKIA, ki poleg tega prinaša še nekatere nove načine rabe fotoopreme pametnega telefona. Kamere NOKIA 8 delujejo sumljivo podobno kot pri modelu Huawei P10 in zajemajo barvno 13MP (Colour + OIS) in črno-belo 13MP (Mono) fotografijo.

NOKIA DUAL SIGHT: Bodite manj selfie e mais bothie

NOKIA 8 uvaja novost, ki omogoča, da se videoposnetek prenaša v živo na družbenih omrežjih, kot sta Facebook e YouTube, na deljenem zaslonu ter tako hkrati zajema pogled kamere na ličnici telefona in glavne kamere na zadnji strani telefona. Ta funkcija podpira tako fotografiranje kot ustvarjanje videoposnetkov.

360° zajemanja zvoka – OZO AUDIO

Trije mikrofoni poskrbijo, da je zvok zajet kot 360-stopinjski prostorski zvok, kar pomeni, da zajemate točno to, kar bi v živo tudi slišali. Ta lastnost je kot nalašč za vloganje s telefonom, kjer je vselej največ težav z zajemom zvoka. Gre  praktično za novost med pametnemi telefoni, ki tovrstnega poudarka pri zvoku niso posebej izpostavljali.

Android, kot ga je ustvari Google

Nokia je naredila nekaj, kar bi moral narediti marsikateri proizvajalec pametnih telefonov. Tako je operacijski sistem Android pustila praktično takšnega, kot je, brez nepotrebne množice aplikacij. Android Nougat 7.1.1 ji tudi zagotavlja, da osnovni telefon diha in po nepotrebnem ne kuri procesorskih zmogljivosti z operacijami v ozadju.

Nokia 8 - izgleda zares kakovostno!
Nokia 8 je videti zares kakovostno!

NOKIA se na ‘sceno’ pametnih telefonov vrača udarno in brezkompromisno. Takšna naj bi bila tudi cena, ki v prosti prodaji naj ne bi presegla cene 599 euros. S tem pa lahko na trgu v tem segmentu postane tudi uspešnica. Kombinacija zvenečega imena preteklosti, pregovorne kakovosti, specifikacij in cene … ja, NOKIA je nazaj! Prodaja se začne septembra.

Mais Informações

Mais Informações:
nokia.com

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.