fbpx

Recorde mundial de velocidade – Rimac Nevera R quebra recordes: quando a eletricidade brinca com a gravidade (e o bom senso)

Rimčev električni hiper-avto pometel z rekordom Koenigsegga – švedske solze zajamčene

Rimac Nevera R
Foto: Rimac

Se o Nevera comum lhe tirou o fôlego, o Rimac Nevera R lhe tirará um ou dois milhões de vezes, além do seu fôlego – e talvez da sua sanidade. Mas e se esse for exatamente o seu maior charme? Vamos dar uma olhada no novo recorde mundial de velocidade.

Ko so Rimac leta 2023 predstavili model Rimac Nevera R, smo se navdušeno spraševali, ali je sploh še prostor za kakšno izboljšavo. No, zdaj imamo odgovor: Rima Fé R. In če se vam je zdel že prvotni model blizu znanstveni fantastiki, potem je njegova še hitrejša sestrična z oznako R nekaj podobnega kot teleportacija – samo malo bolj realistična. Tokrat postavljamo svetovni hitrostni rekord.

Električni božjast: rekordna vožnja od 0 do 400 km/h in nazaj na 0 v manj kot 26 sekundah!

V sredo, 9. julija 2025, je Rimac poskrbel za avtomobilsko senzacijo leta: njihov električni hiper-avto Nevera R je namreč dosegel hitrost 400 km/h (249 mph) in nato popolnoma obstal v zgolj 25,79 sekunde. S tem je v avtomobilski zgodovini prekosil svojega švedskega rivala, Koenigsegg Jesko Absolut, ki je leta 2024 potreboval precej bolj »počasnih« 27,83 sekunde. (Koenigseggov odziv v obliki kakšnega novega vesoljskega vozila pričakujemo že kmalu.)

Rimac Nevera R
Foto: Rimac

Da ne bo pomote – razlika dveh sekund na teh nivojih hitrosti ni zgolj opazna. To je praktično večnost, med katero lahko mirno skočite na kavo in se vrnete še pravi čas, da vidite zmagovalni nasmeh Mateja Rimca.

Kaj se skriva pod pokrovom tega električnega vraga?

Kaj torej omogoča, da se Rimac Nevera R obnaša kot delujoča verzija warp pogona iz filma Zvezdne steze?

  • Štiri električni motorji s skupno 2107 konjskimi močmi – ker očitno 2000 konjev ni bilo dovolj impresivno.
  • 1,66 sekunde od 0 do 100 km/h – ne, to ni napaka. Ob primerjavi postanejo običajni športni avtomobili videti kot upokojeni polžki.
  • Izboljšana aerodinamika – povečana moč podtlaka za 15 %, vključno z novim, bolj agresivnim zadnjim spojlerjem in večjim difuzorjem.
  • Optimiziran sistem vektorskega nadzora navora in vrhunske Michelinove pnevmatike za boljši oprijem – ker česa manj od popolnosti pri teh hitrostih ne potrebujemo.
Foto: Rimac

Časovni trak norosti – Rimac v številkah:

  • 0 a 60 mph (96 km/h): 1,66 sekunde (hitreje, kot rečete »EV«)
  • 0 do 100 mph (160 km/h): 2,96 sekunde (še preden ste dodobra začutili sedež)
  • 0 do 200 mph (321 km/h): 9,25 sekunde (toliko, da ste si uspeli popraviti lase)
  • 400 km/h (249 mph) in nazaj na 0: rekordnih 25,79 sekunde
  • Najvišja dosežena hitrost električnega vozila: 268 mph (431 km/h)

Pravzaprav Rimčeva Nevera R vozi tako hitro, da vozniku svetujemo obisk zdravnika za vratno hrbtenico – čisto za vsak slučaj.

Foto: Rimac

Mate Rimac: inovacija in »uporabnost za vsakodnevno vožnjo« – ha!

Mate Rimac, ustanovitelj Rimac Automobili, je ob rekordnem dosežku poudaril, da se tudi ob teh impresivnih številkah ne odreka vsakodnevni uporabnosti vozila:

»Ko smo predstavili prvo Nevero, se je zdelo, kot da smo dosegli vrhunec zmogljivosti hiper-avtomobila. V eni generaciji smo ustvarili skok, za katerega bi sicer potrebovali desetletja. A z vztrajno inovacijo smo Nevero R ponesli še dlje, hkrati pa smo obdržali dobršen del udobja in praktičnosti, zaradi katerega Nevera ostaja resnično vsakodnevno uporaben avtomobil.«

No, če vaša »vsakodnevna uporaba« vključuje podiranje hitrostnih rekordov, seveda. Za vožnjo do lokalne pekarne pa je morda vseeno nekoliko pretirana izbira – a če si jo lahko privoščite, zakaj ne?

Foto: Rimac

Cena? Za navadne smrtnike praktično neomejena.

Fé R je omejena na samo 40 primerkov, vsak od njih pa ima začetno ceno okoli 2,7 milijona dolarjev. Torej, ali bo vaš naslednji dnevni voz prav Nevera R? Če je odgovor da, potem:

  • iskrene čestitke, in
  • lahko vas pokličemo za kratko testno vožnjo?

Kdo bo naslednji izzivalec?

Glede na večno rivalstvo med Rimcem in Koenigseggom (in ne smemo pozabiti Bugattija, ki prav tako ždi v Rimčevi družini), pričakujemo, da bodo Švedi kmalu vrnili udarec. A dokler se to ne zgodi, naj Rimac uživa v trenutku – v družbi vrhunske tehnologije, ki nam postavlja eno samo vprašanje:

Kako hitreje sploh še gre?

Za zdaj očitno velja pravilo: hitreje od Rimca le Rimac sam.

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.