fbpx

Renault Trezor - bem-vindo ao futuro

Renault Trezor é o arauto do futuro da marca francesa e um verdadeiro concentrado de alta tecnologia, imaginação e ousadia. Os franceses apresentaram o seu ‘tesouro’ (cofre em francês significa tesouro) no Salão Automóvel de Paris e com ele ofuscaram todos os outros conceitos e iniciaram a luta pela supremacia elétrica. Em Paris, praticamente todas as marcas embarcaram no trem elétrico, e a Renault prova que continua em forma apesar da ofensiva de novos modelos de série no último ano.

Renault Trezor je prihodnost! Čeprav se ne zdi tako, bližnja! Renault je v zadnjem letu nove modele serviral kot po tekočem traku (Megane, Scenic, Talisman, zoe …), kljub temu pa so njegovi inženirji in oblikovalci našli čas še za pripravo drznega koncepta, s pomočjo katerega so izživeli svoje najbolj drzne sanje in napovedali tehnološke in oblikovalske smernice za Renaultova vozila od leta 2020 dalje.

Iz Trezorja bo Renault izklesal svoje prihodnje modele.
Iz Trezorja bo Renault izklesal svoje prihodnje modele.

Tedaj bodo začeli nadgrajevati svoj zdajšnji oblikovalski jezik, ki ga je leta 2010 začeli ‘govoriti’ koncept Dezir in ga tekoče govorijo vsa serijska vozila, izdelana po letu 2012. Če bodo napovedi zdržale, bo Renault že čez štiri leta serijsko ponudil povsem varno tehnologijo ‘glej, mami, brez rok’ oz. eyes-off/hands-off, que permite popolnoma samodejno vožnjo. Trezor žene elektromotor, ki je različica motorja e-moštva Renault e.dams iz prvenstva fórmula E.

Rdeča stekla, dvižna streha in popolna avtonomna vožnja.
Rdeča stekla, dvižna streha in popolna avtonomna vožnja.

Renault ne velja le za pionirja in vodilno znamko na področju električnih vozil v Evropi, ampak ogromno prispeva tudi v razvoj avtomobilskega športa z električnim pogonom. Trezorjev motor elétrico, nameščen pod potniško kabino, zmore 350 KM (260 kW) in 380 Nm največjega navora, kar mu omogoča, da se z mesta do 100 km/h izstreli v štirih sekundah.

Prepoznate Eifflov stolp?
Prepoznate Eifflov stolp?

Ima dva akumulatorja (spredaj in zadaj, za optimalno razporeditev teže) in regenerativni sistem zaviranja s tehnologijo RESS (Rechargable Energy Storage System), razvit za formulo E. Ima tudi edinstven način odpiranja. Namesto vrat je tu dvižna streha. Je minimalistično zasnovan, a z zgovornimi detajli.

CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: Citroën Cxperience - o CX está voltando à cena?


Tudi pod futurističnega dvosedežnega kupeja Renault Trezor, ki bo muza vsem prihodnjim modelom te francoske znamke, se je podpisal oblikovalec Laurens van den Acker, ki je s Trezorjem dokazal, da se še ni kreativno izčrpal. Dezirjeve oblikovalsko-tehnološko-inženirske gene imajo v sebi vsi serijski Renaulti po letu 2012 – Clio, Captur, Mega, Scenic, Kadjar in Talisman, enaka usoda pa čaka tudi serijske modele po letu 2020, ki bodo nosili genski zapis Trezorja.

Renault se ne boji prihodnosti.
Renault se ne boji prihodnosti.

V jeklo in ogljikova vlakna odet Renault Trezor v dolžino meri 4,7 metra, v višino pa vsega 1,08 metra, kar ga uvršča med najbolj pritlikave avtomobile na svetu. Njegov količnik zračnega upora znaša zgolj 0,22! Stoji na 21- oz. 22-palčnih platiščih s silhueto Eifflovega stolpa. Inženirji so ločili vzmetenje osi, kljub kar dvema baterijama, iz katerih se napaja, pa ni težji od 1,6 tone.

Rdeče, ki te ljubim rdeče.
Rdeče, ki te ljubim rdeče.

Na nosu ima aktivne lopute, ki pa se odprejo le v primeru hlajenja baterije, edine odprtine pa so namenjene hlajenju zavor. Pogon je speljan na zadnji dve kolesi za boljši prenos moči. V rdečo odeta notranjost je enako futuristična kot zunanjost. Ne iščite gumbov in stikal. Za vse so namreč zadolženi OLED-zasloni, prevlečeni z ukrivljenim steklom vidro gorila, eden se nahaja celo v oglatem volanu. Preseneti analogni merilec napolnjenosti baterij.

O stikali in gumbih bomo v prihodnosti brali le še v zgodovinskih knjigah.
O stikali in gumbih bomo v prihodnosti brali le še v zgodovinskih knjigah.

Da gre za oblikovalski presežek, ki ničesar ne prepušča naključju, priča tudi dejstvo, da je Renault k sodelovanju povabil Keima Cyclesa, strokovnjaka za lesena kolesa, ki jim je z lesom pomagal oblikovati potniško kabino in prtljažnik.

Galerija – Renault Trezor:

Mais Informações

Mais Informações:
renault.si

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.