fbpx

Esta empresa cria uma linha de roupas para pessoas com necessidades especiais

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Ob vseh inovacijah modne industrije, ki smo jim priča, je letos izšla – tokrat nekoliko bolj koristna in prijazna ljudem s posebnimi potrebami – pomladna linija oblačil Adaptive Collection, ustvarjena za ljudi z drugačnimi ravnmi sposobnosti.

Embora seja število ljudi s posebnimi potrebami veliko, je zanje, ko je govora o roupas, zelo malo izbire. Tudi ne poznamo modnega giganta, ki bi posebej zanje oblikoval oblačila in jim vsakodnevna – za marsikoga samoumevna opravila –, kot je oblačenje, tudi olajšal.

Tommy Hilfiger je to problematiko zaznal, saj so se že leta 2016 povezali z neprofitno fundacijo Runway of Dreams (ki jo vodi oblikovalka in mati otroka s posebnimi potrebami) in oblikovali prvo prilagojeno kolekcijo oblačil za otroke.

Lansko leto si je družba začela prizadevati za širitev ponudbe, ki bi zagotovila vsem osebam s posebnimi potrebami več možnosti oblačenja. Tako je nastala Adaptive Collection, ki je ta mesec izšla kot pomladna kolekcija 2018.

Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.
Tommy Hilfiger linija oblačil za ljudi s posebnimi potrebami.

Videz oblačil se ne razlikuje od standardnih kosov – v ponudbi so calça, roupas, suknjiči, asas, Camisetas, Shorts, ki jih vidimo na prodajnih policah.

Tommy Hilfiger je ohranil svoj dobro znani slog in barve. Razlika je le v tem, da imajo kosi za osebe s posebnimi potrebami spremenjene nekatere pomembne podrobnosti, que permitem lažje, preprostejše oblačenje: namesto navadnih gumbov, so na oblačilih magnetni gumbi; robovi so nastavljivi; za lažje oblačenje so tudi odprti stranski šivi na hlačah e zgornjih kosih oblačil.

V galeria si lahko ogledate, kakšen korak k igualdade v oblačenju je podjetje naredilo in olajšalo – na prvi pogled preprosto opravilo – oblačenje tistim, ki imajo drugačne ravni sposobnosti.

Mais Informações

Mais Informações:
global.tommy.com

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.