fbpx

Ansioso por isso: os 10 anúncios mais virais do Super Bowl

O Super Bowl é um dos eventos esportivos mais assistidos do mundo. O único evento anual que o supera em termos de audiência é a UEFA Champions League. A grande final da NFL (National Football League) será disputada no dia 2 de fevereiro de 2014 no MetLife Stadium, em Nova Jersey. O Denver Broncos e o Seattle Seahawks lutarão pelo Troféu Vince Lombardi.

Veliki spremljevalec tega dogodka so oglasi, ki dosegajo vratolomno visoke cene za predvajanje med tekmo. Za trideset sekundni oglas morajo oglaševalci odšteti kar 3 milijone evrov. Tako dragi oglasi pa si seveda zaslužijo tudi nastop velikih zvezd filmskega sveta. Letos bomo med drugimi lahko videli Scarlet Johansson za podjetje SodaStream, Ben Kingsley bo zastopal avtomobilski oglas Jaguarja, Terry Crews za Toyoto, Stephen Colbert za Wonderful Pistachios, David Beckham za oglas trgovin H&M in seveda svetovno znana rdeči in rumeni M&M čokoladni bonbon za M&M čokoladne bonbone.

Posebna zanimivost je tudi velika predstava med polčasom, ki bo letos vključevala nastop Bruno Mars, kateremu naj bi se pridružili tudi Red Hot Chilli Pepersi, kot poroča Los Angeles Times. Nenavadna kombinacija glasbenikov na odru, ki še ni dokončno potrjena, bi bila vsekakor zanimiva točka za širši krog občinstva.

V pričakovanju novih in zabavnih TV oglasov letošnjega Super Bowla XLVIII, nos reunimos 10 najbolj viralnih oglasov vseh časov.

1. Apple | Macintosh (1984)

2. MAX | Love hurts (2011)

3. Doritos | Free Doritos (2009)

4. Best Buy | Ozzy and Bieber (2011)

5. E-Trade | E-Trade Baby (2009)

6. Chrysler | Imported from Detriot (2011)

7. E-trade | E-trade Baby(2010)

8. Doritos | Pug Attack (2011)

9. Doritos | Casket (2010)

10.Volkswagen | The Force (2011)

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.