广告伴随着我们的每一步。它们背后有一整套科学,其中包括从仔细选择词语、想象、升华到空间或空间的放置等一切。在新闻界的职位。是的,广告很少是靠运气。但即使是最好的广告也会出现在不适当的地方或地点。但只有在巧合造成损失之后,他们才意识到这个选择的(不幸)。
Pozicioniranje je tisto, ki dopolnjuje pomen oglaševanja. 广告 namreč umesti v 语境, da se lahko ciljna skupine z njim poistoveti. A z vseprisotnostjo so oglasi izpostavljeni nevarnostim, saj je borba za oglasni prostor mesarsko klanje. Zato oglaševalci iščejo vedno nova ”ozemlja”, kjer bi lahko nagovarjali ljudi. Včasih je kombinacija posrečena, včasih se jim to maščuje, čeprav ne nujno po lastni krivdi. Naključij se pač pa ne da predvideti. Poglejte si nekaj takih oglasov, ki so bili na napačnem mestu ob napačnem času.
阅读更多: 哥伦比亚女自行车手穿着骑行服出现错误
Ja, brez dvoma je 诚实 mnogih oglasov vprašljiva, toda to, da vas bodo slednji pošteno nasmejali, o tem pa ni niti sence dvoma.
改编并改编自:
迪普利网站