fbpx

2015 年第八届 Fanfara 学生营销会议 - 数字艺术

学生营销会议 Fanfara 连续第八年成为一年中最反复无常的月份的固定活动。今年,4 月 15 日,主题是数字艺术,这是实现创意的先决条件。

重要信息
什么时候?
在哪里?
Festivalna dvorana, Ljubljana
组织者
脸书活动
入场费
23 evrov na osebo

V marketingu so številke kisik, raziskovalci pa smo drevesa in gozd, ki jih omogočamo. Lepota in bogastvo marketinga je v številkah,” 他说 Janja Božič Marolt iz Mediane. Skupaj s Petro Kalan Lubajnšek (Medex) bosta na Fanfari govorili o znanjih, izkušnjah in raziskavah, ki sestavljajo ključne korake na poti do novih zmag. Festivalna dvorana v Ljubljani bo tako ponovno središče dogajanja, kjer bodo marketinški navdušenci in tisti, ki se z njim srečujejo v vsakdanjem življenju, lahko prisluhnili različnim zgodbam. O najbolj aktualnih iz “štacune” bo predavala Tina Cipot (Lidl), Damjan Obal (Edgar) pa bo pojasnil, kakšne so tiste za umret.

Kako s številkami učinkovito lagati samemu sebi?

Filip Muki Dobranić (Luna / TBWA) je mnenja, da marketingarji uporabljajo statistiko kot pijanci ulične svetilke – v podporo šibkim nogam, namesto v osvetlitev. Da do tega ne bi prihajalo, bo direktorica agencije Grey Ljubljana Špela Žorž razložila, kako do učinkovitosti trženjsko-komunikacijske akcije in rezultatov.“Časi, ko je marketing temeljil na kreativnosti, so minili. Iz obrtništva se premika v znanost, znotraj katere ni več prostora za egotripanje in ustvarjanje lepih kreativ, ki ne prinašajo rezultatov,” 解释 Andraž Štalec (Red Orbit).
Na Fanfari bodo poleg domačih prisotni tudi tuji govorci. Rodolphe Jounot (BrainJuicer) in Tonči Klarić (Proximity Zagreb) bosta govorila o ljudeh. Ti danes pomenijo številke v marketingu, njihovi nakupi pa so povezani z občutki, ki jih ob tem doživljajo. Seveda bo v Festivalni dvorani prostor tudi za delavnici. Kako tržiti, ko prodajaš podjetjem, bo razložil Fedja Hvastja (FrodX), kasneje pa bo Luka Uvodić (Optika Clarus) razložil elemente izstopajočih kreativ na jumbo plakatih.

阅读更多: 19. EXODOS - 未来档案:非洲焦点

AfterpARTy – umetnost po številkah!

Celodnevnemu programu bo sledilo tudi večerno poglavje – afterpARTy. Predstavlja umetnost, ki zares šteje, saj omogoča nadaljnje druženje marketinških umetnikov vse do jutranjih ur. Za sproščeno dogajanje bo poskrbel glasbenik Clemens s spremljevalno skupino The Gentlemen, ki je letos nastopil tudi na EMI, v kombinaciji z DJ-em Matthewom Z.

Prijave so odprte na fanfara.net. Cena kotizacije za samostojno prijavo osebe je 23 evrov osebo, mogoče pa se je prijaviti tudi na način 3 + 1, kar znaša 17,25 evra na osebo. Prijava vključuje kotizacijo za celodnevno konferenco, zajtrk in kavo, kosilo in vabilo na večerno dogajanje.

更多信息

更多信息:
www.fanfara.net

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。