fbpx

8. Fanfara Student Marketing Conference 2015 - Kunst i tal

For ottende år har studentermarkedsføringskonferencen Fanfara været en fast bestanddel af årets mest lunefulde måned. I år, den 15. april, kommer det til at handle om kunst i tal, som er en forudsætning for realisering af kreative ideer.

Vigtig information
Hvornår?
Hvor?
Festivalna dvorana, Ljubljana
Arrangør
Facebook begivenhed
Entré
23 evrov na osebo

V marketingu so številke kisik, raziskovalci pa smo drevesa in gozd, ki jih omogočamo. Lepota in bogastvo marketinga je v številkah,” han siger Janja Božič Marolt iz Mediane. Skupaj s Petro Kalan Lubajnšek (Medex) bosta na Fanfari govorili o znanjih, izkušnjah in raziskavah, ki sestavljajo ključne korake na poti do novih zmag. Festivalna dvorana v Ljubljani bo tako ponovno središče dogajanja, kjer bodo marketinški navdušenci in tisti, ki se z njim srečujejo v vsakdanjem življenju, lahko prisluhnili različnim zgodbam. O najbolj aktualnih iz “štacune” bo predavala Tina Cipot (Lidl), Damjan Obal (Edgar) pa bo pojasnil, kakšne so tiste za umret.

Kako s številkami učinkovito lagati samemu sebi?

Filip Muki Dobranić (Luna / TBWA) je mnenja, da marketingarji uporabljajo statistiko kot pijanci ulične svetilke – v podporo šibkim nogam, namesto v osvetlitev. Da do tega ne bi prihajalo, bo direktorica agencije Grey Ljubljana Špela Žorž razložila, kako do učinkovitosti trženjsko-komunikacijske akcije in rezultatov.“Časi, ko je marketing temeljil na kreativnosti, so minili. Iz obrtništva se premika v znanost, znotraj katere ni več prostora za egotripanje in ustvarjanje lepih kreativ, ki ne prinašajo rezultatov,” forklarer Andraž Štalec (Red Orbit).
Na Fanfari bodo poleg domačih prisotni tudi tuji govorci. Rodolphe Jounot (BrainJuicer) in Tonči Klarić (Proximity Zagreb) bosta govorila o ljudeh. Ti danes pomenijo številke v marketingu, njihovi nakupi pa so povezani z občutki, ki jih ob tem doživljajo. Seveda bo v Festivalni dvorani prostor tudi za delavnici. Kako tržiti, ko prodajaš podjetjem, bo razložil Fedja Hvastja (FrodX), kasneje pa bo Luka Uvodić (Optika Clarus) razložil elemente izstopajočih kreativ na jumbo plakatih.

LÆS MERE: 19. EXODOS - Fremtidige arkiver: Afrikafokus

AfterpARTy – umetnost po številkah!

Celodnevnemu programu bo sledilo tudi večerno poglavje – afterpARTy. Predstavlja umetnost, ki zares šteje, saj omogoča nadaljnje druženje marketinških umetnikov vse do jutranjih ur. Za sproščeno dogajanje bo poskrbel glasbenik Clemens s spremljevalno skupino The Gentlemen, ki je letos nastopil tudi na EMI, v kombinaciji z DJ-em Matthewom Z.

Prijave so odprte na fanfara.net. Cena kotizacije za samostojno prijavo osebe je 23 evrov osebo, mogoče pa se je prijaviti tudi na način 3 + 1, kar znaša 17,25 evra na osebo. Prijava vključuje kotizacijo za celodnevno konferenco, zajtrk in kavo, kosilo in vabilo na večerno dogajanje.

Mere information

Mere information:
www.fanfara.net

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.