在S1 Project Ares Design轿跑车获得成功后,该公司又向全球公众“募集”了一款无顶篷版本。完全裸露上身是对 Spyder 最正确的描述,因为这款“barchetta”的车身形状没有任何屋顶。它与阿斯顿·马丁 Speedster 和法拉利 Monza Spyder 并驾齐驱,并借用了当前一代 Corvette C8 的许多部件。这创造了卓越设计和原始“美国动力”的有趣结合,在沥青路面上行驶时的功率高达 715 马力。欧洲巨头的一个有趣的替代品。
Da bi zagotovil vrhunsko izkušnjo vožnje, je ARES Centro Stile zasnoval dva usmernika vetra, ki se brezhibno pojavita iz poenostavljene karoserije Spyderja in na domiselni način preusmerita pretok zraka nad potniki v sesalnike zraka za nasloni za glavo. Na ta način se ustvari virtualni nadstrešek in mirno vozno okolje, da popolnoma uživate v edinstveni dinamični izkušnji.
Brez vetrobranskega stekla ima vijugasto ohišje iz ogljikovih vlaken S1 Projecta Spyder edinstveno, naravno obliko, ki teče skozi notranjost in deli potnike s sredinsko konzolo. Notranjost S1 Projecta Spyder je ročno izdelana in bogato obdelana z odličnim usnjem in alkantaro ter razkriva elegantne in hkrati minimalistične linije.
Pod ročno izdelano karoserijo iz ogljikovih vlaken je v S1 Project Spyder nameščen centralno nameščen, atmosferski V8发动机。 Z 8.800 vrtljaji na minuto bo generiral močan pospešek avtomobila, ki bo od 0 至 100 公里/小时 pospešil v pičle v 2.7秒. “Po naročilu”, pa je tudi izpušni sistem, ki poleg edinstvene moči iz avtomobila izstisne več.