不是埃亚菲亚德拉冰盖,也不是维苏威火山,最活跃的火山将是新款阿斯顿·马丁瓦肯火山。以罗马火神命名的赛车,其兽性如此之大,宁愿不被放出“笼子”,只能在赛道上行驶。是的,我们确实不太习惯阿斯顿·马丁的这种极限旅行,因为他们更擅长驾驶著名的运动巡洋舰,但他们对超级跑车也并不陌生。但这一款是继One-77型号之后最残酷的一款,而且价格也很残酷——205万欧元。
Aston Martin Vulcan je po profesiji dirkalnik, a ustvarjen v 商业目的. Na dirkališču bo tako na svoje lastnike, ne profesionalne voznike, čakal kot speči vulkan in ko bo ta enkrat zbudil pošast, se bo oglasil 7-litrski atmosferski 12-valjnik z 800 konji. Sicer pa gre za dvosedežnik, odet v karbonsko monokok lupino (delo dolgoletnega partnerja Britancev, Multimatica), ki ga krasi še prilagodljivo vzmetenje, magnezijeva navorna cev, ki jo je podedoval od tekmovalnih modelov GTE, 2,8-metrska medosna razdalja, ki si jo deli z modelom One-77, izboljšana varnostna kletka, prilagodljiv ABS zavorni sistem in sistem za nadzor zdrsa.
阅读更多: 阿斯顿·马丁透明智能手机
Brzdalo se ga bo z visokosposobnimi keramičnimi disk zavorami Brembo in šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom Xtrack, priložnost za to pa bo dobilo le 24 srečnežev oziroma tistih, ki si ga bodo lahko privoščili. Ti bodo lahko prej trenirali na vozilih, kot so Aston Martin V12, Vantage S, Vantage GT4 in One-77 in prejemali inštrukcije od Aston Martin dirkača Darrena Turnerja, tudi že zmagovalca slovitega Le Mansa.
Prvič v živo bo na ogled na ženevskem avtosalonu, ki se prične 5. marca 2015.
更多信息:
阿斯顿马丁网站