fbpx

如果你患有失眠症,这个“颜色”技巧可以帮助你

Barvni trik, ki vam bo pomagal zaspati.

入睡似乎很简单:您躺下,陷入深度、无忧无虑的睡眠。但失眠也会时不时地来敲门。你沉思着这一天。你思考你的义务,思考你可能面临的问题。你甚至太快乐、太热情、太有活力。你睡不着,但你已经做了一切。通过这种颜色技巧,您会像婴儿一样入睡。

Štejete ovce. Brskate po spletu posnetke o tem, kako zaspati. Obračate vzglavnik na hladnejšo stran. Nič pa ne deluje. Morda s tem barvnim trikom končno razrešite to skrivnost.

Britanska raziskava zdravstvenega zavoda AXA PPP healthcare ugotavlja, da je človeško spanje še kako povezano z zvoki in barvami iz našega okolja – iznašli pa so tudi “recept”, kako z barvnimi zvoki brez težav zaspati.

在研究中 Zvok tišine so analizirali, kako zvok določenih barv vpliva na posameznika. Vse barve, ki veljajo za hrupne, imajo med seboj različne lastnosti – kot zvočni signali pa v vsakem ušesu zvenijo drugače. Te barve so: 白色的, 粉色的, 棕色的, 蓝色的, 紫色的 和 灰色的.

V raziskavi so se osredotočili na belo, roza in rjavo barvo,你可以 pomagajo lažje zaspati:

白色的

Beli hrup deluje kot meditacija.
Beli hrup deluje kot meditacija.

Beli hrup deluje tako kot meditacija – sprostil vas bo, hkrati pa se boste ob poslušanju tega manj zavedali svojega okolja. Če zaslišite zvok “shhh”, je to beli zvok (poslušaj), ki je podoben valovom, ki zadevajo obalo.

粉色的

24-urna hektičnost mestnega vrveža človeka lahko sprosti.
24-urna hektičnost mestnega vrveža človeka lahko sprosti.

Roza hrup je podoben belemu hrupu, le da so tu vključeni še basi  predstavljate si 市中心, polno avtomobilov, pešcev, avtobusov, motorjev in semaforjev. To je roza hrup (poslušaj). Čeprav se sliši čudno, da lahko zaspite ob tem hrupu, raziskovalci pišejo, da lahko 24-urna hektičnost mestnega vrveža človeka dejansko sprosti.

棕色的

Gozd, listje in veter so rjavi zvok.
Gozd, listje in veter so rjavi zvok.

Rjavi hrup je še močnejši, bolj globok od roza hrupa. Predstavljajte si 森林, močan dež in glasno listje, ki je v sožitju z dežnimi kapljicami. Ali 森林 大风, ki upogiba veje. To je rjavi hrup (poslušaj), ki ga zaradi globine lahko pogosto ne opazite.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。