fbpx

CES 2015:Gogoro Smartscooter - 电动滑板车

Gogoro - električni skuter

台湾初创公司 Gogoro 不仅带来了化石燃料的替代品,还为替代动力汽车的世界带来了新的选择,因为他们的电动 Smartscooter 提供了不同的电源解决方案。无需再给电池充电,只需在加油站使用 GoStation 自助终端更换空电池即可。

Velika cokla električnih vozil je predvsem časovno potratno 给电池充电, kar je voda na mlin vozilom na fosilna goriva. A z Gogoro Smartscooterjem, ki v sapi pokrije približni 100 kilometrov in sicer je 电动滑板车, se zna to spremeniti, saj ga ne bomo polnili prek polnilnih postaj ali gospodinjskih vtičnic in tudi ne izgubljali dragocenega časa, ki je neobnovljiv vir tako kot nafta. In obojega nam zmanjkuje, zato je bilo treba poiskati rešitev. Gogoru je to uspelo.

Bateriji se nahajata pod sedežem.
Bateriji se nahajata pod sedežem.

Skuter za urbano okolje namreč uporablja sistem menjave prazne baterije za polno in ne polnjenja. Podjetje namerava zato v večjih mestih vzpostaviti mrežo kioskov GoStations (baterije so razvili skupaj s Panasonicom), ki jih bodo gostilne bencinske črpalke. Po menjavi se bodo prazne v čakanju na novega gostitelja v miru polnile.

阅读更多: Tesla Roadster 3.0——电动“马拉松运动员”,一次充电可行驶 640 公里


Končna hitrost Smartscooterja naj bi se približala 100 公里/小时 (podobno kot npr. zmore Vespa 946), kar pomeni, da se ne bo imel težav kosati z bencinskimi brati. 4,2 sekunde do 50 km/h pa priča, da je tudi zelo živahen. V kombinaciji s futurističnim dizajnom (opremljen z LED lučmi; vgrajenim vmesnikom 蓝牙, ki omogoča, da marsikaj storimo kar preko pametnega telefona; brez ključa, le z belim gumbom; možnost izbire zvoka za vžig, izklop, smernike, ipd.) in elegantnimi linijami, bo zato osvojil marsikatero motoristično srce. In če zadnja leta cveti t.i. ekonomija delitve (”sharing economy”, npr. sistem Bicikelj), ni razloga, da ne bi zaživel tudi baterijski ekosistem (”battery sharing ecosystem”), ko svoj sistem vidijo snovalci Smartscooterja.

更多信息

更多信息:
www.gogoro.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。